Wat was ik blij met het voorstel van mijn jarenlange provider Vodafone. Nieuw abonnement en op de vraag dat ik een simpel toestel wilde het antwoord dan hebben wij de Samsung S5 mini voor u. Op 20 oktober ging mijn nieuwe abonnenment in en op 23 oktober kreeg ik het toestel zonder simkaart, was onderweg maar nooit gekregen, dus 24 oktober naar de vodafone winkel en een klein kaartje erin laten zetten. Op mijn vraag, hoe werkt één en ander, kreeg ik te horen, zoek het maar uit thuis wijst vanzelf. Tja bijna 60 en er weinig verstand van. Een dag later liep het toestel al vast dus naar de winkel. Ach gewoon batterij loshalen en dan doet die het weer. Nu 1 maand later is het toestel 5 x vastgelopen waarvan 2 x met een blauw led lichtje links bovenin en het woord samsung in het blauw. Ook heeft hij tussentijds een keer of 3 opnieuw om de pincode gevraagd.Het toestel was dan ook behoorlijk warm. Veel doe ik er niet mee. Gebruik gem. 80 belmin. per maand en een 100MB aan WhatsApp en Facebook. Geen mail en geen andere dingen erop behalve Watchdog en Nu.nl. Inmiddels 3 x teruggezet naar fabriekinstelling dus alles kwijt aqua foto's en telefoonnummers. Vandaag naar een Vodafone winkel geweest ging niet echt makkelijk want op internet stond dat er een reparatie dienst zou zijn. Niet op zondag dus, ik moest op maandag zelf maar terugkomen. Helaas dan kan ik niet en mijn man die in de buurt werkt mocht het zeker niet doen. Het toestel dat qua waterdichtheid alleen opengemaakt kan worden bij Samsung is opgestuurd. Jammer dat ik pas na een maand kwam want in de eerste week krijg je een nieuw toestel. Gek ik ben toch al na 24 uur geweest en heb tig keer gebeld. Nu dus een antal weken wachten. Mogelijk tot januari. Wel nu het simkaartje in een oud traag Galaxy Ace toestel gezet. Kan dus alleen bellen en WhatsAppen verder niet want dat ding heeft geen opslag capaciteit. Inmiddels gaat mijn 31 euro aan abonnement gewoon door en heb ik sinds het afsluiten van mijn abonnement half oktober er nog geen plezier van gehad.