Ik had een bericht gestuurd naar SamsungExpert maar had geen atnwoord ontvangen dus zet het hier neer, misschien dat andere mensen wel tips hebben, ik had namelijk het volgende gevraagt aan SamsungExpert :
Hallo, mijn samsung galaxy S4 van vodafone draait momenteel op android 4.4.2 PDA: I9505XXUGNE8 dus dit is de update van april 2014 en hierna kwamen er nog officieel 3 updates uit. Maar ik heb 1 voor 1 alle updates uitgevoert tot PDA: I9505XXUGNJ5 wat momenteel dus meest recente is. De probleem is dat mijn toestel met de meest recente update steeds uitvalt tijdens bellen of gebruik van mijn apps wat heel erg irritant is. Dus ik had mijn toestel weer terug gezet naar PDA: I9505XXUGNE8 waar mijn toestel meest stabiel draait dus zonder uitvallen etc. Nou ben ik van op de hoogte dat android lollipop 5.0 binnenkorste keren uitegerold word voor samsung galaxy S4 model GT-I9505 die ik ook in bezit heb. Heeft uw enig idee of met de android lollipop 5.0 alle bugs verdwijnen ? Of heeft uw advies en tips wat ik nog eventueel kan uitvoeren ? Want fabrieks instellingen dus hard reset heb ik allemaal meerdere maal uitvoert maar helaas zonder succes. Op de meest recente firmware update valt mijn toestel heel snel en heel vaak uit. Op PDA: I9505XXUGNE8 draait mijn toestel stabiel zonder problemen.
Met vriendelijke groet,
Kadir