Dragongirl77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung galaxy s3mini batterij

wat kun je het beste doen of welke app installeren dat je batterij langer mee gaat?
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Dragongirl77 schreef:
wat kun je het beste doen of welke app installeren dat je batterij langer mee gaat?
Heey Dragongirl77, welkom op het Vodafone forum. Helaas is er geen Applicatie die je batterij van een langere levensduur zal voorzien. Ik adviseer je om op een PC of laptop het programma Samsung Kies te installeren. Heb je dit gedaan kun je het toestel koppelen met een USB kabel en kijken of er een update beschikbaar is. Ook is raadzaam op de gebruikte Applicaties handmatig te sluiten na gebruik.


FrancoisNL

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Hoi Dragongirl,
 
kijk hier eens; https://play.google.com/store/apps/details?id=com.latedroid.juicedefender&feature=search_result#?t=W...

 
Ik heb over JuiceDefender goede geluiden gehoord uit mijn omgeving. Ik heb zelf geen ervaring met deze apps. Meestal configureer ik mijn toestel zelf zodanig dat het langer meegaat.
Dit kun je doen door onder andere;
- scherm helderheid op automatisch te zetten.
- alle opties zoals wifi, gps, bluetooth uit te zetten als je ze niet gebruikt. 
- een task killer (zoals deze; https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rechild.advancedtaskkiller&feature=search_result#?...) installeren. deze gebruikt ik zelf wel vaker en hij werkt prima. je kunt zelf instellen welke apps hij wel of niet automatisch mag afsluiten.
 
Verder is het goed om via de battery informatie (homescreen -> menu knop -> instellingen -> batterij) erachter te komen wat nou daadwerkelijk de meeste energie vreet bij jou toestel. Meestal is dit het scherm, maar er kunnen ook vaak andere oorzaken zijn zoals apps die je gebruikt en die op de achtergrond draaien.
 
Succes, laat even weten of het gelukt is.
 
Groeten Francois
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heey FrancoisNL, goed bezig 🙂 Prima bericht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic