Op de vorige pagina van dit topic hebben mijn collega's gevraagd een aantal zaken na te kijken, hebben jullie dit al gedaan?
Er kan bijvoorbeeld gecontroleerd worden of de meest recente softwareversie op het toestel is geïnstalleerd.
Tevens kun je nakijken of het uitschakelen van Cell Broadcasting/infoberichten het probleem oplost.
Als je niet weet hoe dit kan worden uitgeschakeld dan kun je de volgende stappen doorlopen:
- Startscherm.
- Druk op Berichten.
- Druk op de menu-toets.
- Druk op Instellingen.
- Scroll naar beneden.
- Druk op Infobericht activeren en vink deze uit.
- Keer terug naar het Startscherm.
- Zet de Samsung uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren.
- Het toestel zal Cell Broadcasting/infoberichten niet langer weergeven.
Indien dit niet het gewenste resultaat oplevert, dan wil ik jullie vragen ons van meer info te voorzien.
Denk dan aan info als: wanneer speelt het probleem, op welke locatie, welk tijdstip, gebeurt het tijdens het gebruik van bepaalde apps.
Het is belangrijk dat we zoveel mogelijk info krijgen voor het onderzoeken van dit probleem.
Dank alvast voor de moeite.