DaanB schreef:Hey Daan, als je sim op perfect werkt in een ander toestel is het netwerk in orde en je sim ook. Ik ben bang dat het dan toch nog steeds aan je toestel ligt. Ik vind het heel vervelend, maar ik denk dat de enige oplossing is om je toestel toch opnieuw op te laten sturen ter reparatie.
Ik heb vandaag vanaf 16.00uur mijn telefoon al 6 keer opnieuw in moeten schakelen ,lijkt mij niet helemaal de werkwijze bij een telefoon van 3 maanden oud .
Mijn oude galaxy s2 doet het perfect met mijn huidige sim kaart.
p33rk3 schreef:Hoi p33rk3, ik heb de desbetreffende afdeling een mail gestuurd. Ik hoop snel een update te hebben omtrent het onderzoek. Heb ik deze update dan zal ik deze posten hier in dit topic.
zijn jullie dit probleem echter wel aan het onderzoeken?
mijn mini draait op android 4,1,2
Liene86 schreef:Hoi Liene86, welkom op het Vodafone forum. Heb je de mogelijkheid om je simkaart eens te testen in een ander toestel ? Laat het me even weten.
Ik heb de mini nu 4 dagen? 1 ochtend werd ik wakker en netwerk was weg. Hij bleef maar zoeken en vond pokeren geen, toen maar opnieuw opgestart. Gisteren in Duitsland vond hij ook geen netwerk, ook toen maar weer opnieuw opgestart, erg vervelend.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.