" Ik heb het zelfde probleem. Ik moet hem soms meerdere malen per dag opnieuw opstarten om verbinding te krijgen. Ook als ik hem op vliegtuig stand heb gehad en dat weer uit zet maakt hij geen verbinding met het netwerk. Ook dan moet ik hem opnieuw opstarten. Ook als mijn galaxy s3 mini zich verbind met mijn parrot krijg ik de melding dat ik geen netwerk heb en moet ik hem opnieuw opstarten. Ik heb nog geen tijd gehad om naar belcompagny te gaan, dat ga ik zeker doen. Al kan ik uit jouw verhaal opmaken dat een nieuwe krijgen de oplossing niet is.
Ik heb al een aantal telefoontjes gemist omdat ik natuurljk niet elke minuut ga controleren of mijn telefoon wel met het netwerk verbonden is en blijft. Ik vind het vrij iritant. "
Ik heb exact hetzelfde probleem. Heb mijn sim getest in ander toestel, en werk dan prima.
Ook een update uitvegoerd met kies, alle software is up-to-date.
Met mijn toestel naar de vodafone winkel geweest: Ik moest terugkomen met de pakbon.
Pakbon is kwijtgeraak tijdens verhuizing, na de telefoon opnieuw te hebben opgestart contact gehad met klantenservice, die mij hebben verteld een nieuwe pakbon te mailen.
Na 5 dagen nog steeds geen pakbon in mijn inbox. Opnieuw telefoon opnieuw opgestart, vodafone klantenservice bellen. De aardige dame vertelde me dat de pakbon niet is gemailt, maar is verstuurd met de post, dit kon drie dagen duren.
Na drie dagen nog geen post. Ik wedereon toestel opnieuw opstarten, klanterservice bellen: de jongeman vertelde me dat een pakbon niet gemailt kan worden, moest met de post. Jammer dat er niet even contact met me is opgenomen, dat het enkele dagen kan duren, slechte zaak vodafone!
Ik ben nu ruim een week verder en zit nog steeds met een toestel dat alleen verbinding kan maken via wifi. En als ik mijn telefoon opnieuw opstart, wat ik niet 15x op een dag ga doen om bereikbaar te zijn, het toestel is immers niet ouder dan anderhalve maand.
Ik wacht nog steeds op de pakbon, voordat de mensen van de vodafone winkel ook maar iets kunnen doen.