Bianckrogt schreef:Hoi Bianckrogt, welkom op het Vodafone Forum, dat klinkt niet goed. Ik adviseer je om op een PC of laptop het programma Samsung Kies te installleren. Als je dit gedaan hebt kun je het toestel koppelen met de bij geleverde USB kabel. Kijk eens of er een update beschikbaar is voor het toestel. Laat me even weten of het hiermee opgelost is 🙂
Beste,
Ik kan niet gebeld worden en ook zelf niet bellen Ontvangst nul.Ik heb gebeld met vodafone en als op het netwerk was oke. Ik moest me kaartje in me oude toestel doen dat heb ik gedaan en daar werkt alles prima op. Dan ligt het aan het toestel werd er gezegd oke dat kan . Ben vandaag naar de winkel (belcompany) gegaan en kreeg een nieuw toestel helemaal top! Na een half uur rond geslenterd in de stad was het ongtvangst weer weg en kon weer niet bel of gebld worden! Ik weer terug naar de winkel daar hebben ze me simkaart omgezet..... En nu 2uur later weer ontvangst weg en heb nu me oude weer aan die het prima doet! Wat kan ik hier nog aan doen ? groetjes
Sanne87 schreef:Hoi Sanne, voor jou ook een welkom op het Vodafone Forum. Heb jij de mogelijkheid om je simkaart te testen in een ander toestel ?
Ik heb het zelfde probleem. Ik moet hem soms meerdere malen per dag opnieuw opstarten om verbinding te krijgen. Ook als ik hem op vliegtuig stand heb gehad en dat weer uit zet maakt hij geen verbinding met het netwerk. Ook dan moet ik hem opnieuw opstarten. Ook als mijn galaxy s3 mini zich verbind met mijn parrot krijg ik de melding dat ik geen netwerk heb en moet ik hem opnieuw opstarten. Ik heb nog geen tijd gehad om naar belcompagny te gaan, dat ga ik zeker doen. Al kan ik uit jouw verhaal opmaken dat een nieuwe krijgen de oplossing niet is.
Ik heb al een aantal telefoontjes gemist omdat ik natuurljk niet elke minuut ga controleren of mijn telefoon wel met het netwerk verbonden is en blijft. Ik vind het vrij iritant.
Sanne87 schreef:Hoi Sanne, dat is jammer dat je het simkaartje niet even testen kan maar het is goed dat je even naar de Belcompany gaat deze week. Mijn collega's zullen je graag verder helpen om het probleem op te lossen. Zij zullen je simkaart testen. Mocht deze defect zijn krijg je eenmalig een nieuwe simkaart en worden je gegevens direct op de sim geplaatst.
Volgens mij werk het updaten van dit toestel toch niet meer met kies? ik kan hem iig zelf laten zoeken naar een update via instellingen. En er is nog geen update van android voor dit toestel. Of bedoel je een andere update?
Niet echt, ik heb mijn vorige galaxy s aan mij pa gegeven en mijn vriend heeft de note2 daar zit zown kleiner simkaartje in. Ik ga vrijdag de stad in dan ga ik wel even langs de belcompagny.
me1967 schreef:Hoi Me1967, welkom op het forum. Is het een mogelijkheid om wat software gegevens te posten. Je kunt deze terug vinden onder instellingen en vervolgens "Over het toestel"
Heb ook dit probleem.
Vorige week mee naar Vodafone winkel geweest. Uitstekend geholpen. Nieuwe sim-kaart gekregen.
Een paar dagen gebruikt en vandaag opnieuw plotseling geen verbinding.
Ik gebruik hetzelfde toestel en heb een vodafone abonnement dat me eerder nooit problemen gaf. Het lijkt er een beetje op alsof dit toestel moeite heeft met de sim-kaarten van vodafone.
Zou ook graag een oplossing horen die definitief werkt.
Sanne87 schreef:Dank je voor de gegevens. We gaan kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik zal een update posten zodra deze aanwezig is.
Het gaat bij mij redelijk nu. Maar ben nog niet helemaal tevreden hij verliest vaak nog alle verbinding. Enige verschil is dat hij het wel zelf weer op lijkt te pakken nu. Dit krijg is als ik *#1234# doe
ap: l8190XXALJL
cp: l8190XXALJL
csc I8190PHNALJ5
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.