aron_smolenaars

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy s3 hangt vast

Ik heb mijn s3 nu een half jaar mijn batterij vertoont sins 3 maanden mankementen zo springt de batterij van bijvoorbeeld 31% naar 4% of van 1% naar 64% of mijn scherm gaat knipperen en blijft vasthangen op de pagina wat op dat moment te zien is ik moet dat mijn batterij verwijderen om het weg te krijgen nu sins gisteren krijg ik mijn telefoon niet meer in aan als ik hem aanzet blijft mijn scherm hangen op samsung scherm of op het batterij teken als ik de oplader er in steek (hij laat dan ook niet op) ik heb hem al proberen te resetten via home volume+ en power button maar het helpt niet.
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @aron_smolenaars ,

Hé wat vervelend! Probeer eens even het toestel aan de lader te zetten en dan de home + aan/uit knop ingedrukt te houden misschien dat dit werkt voor zo'n 8 seconden.
Zo te zien heb je nog steeds garantie op het toestel daarom adviseer ik je het toestel ter reparatie te bieden als dit op jonge leeftijd gebeurd.

Is je batterij misschien niet opgezwollen?
aron_smolenaars
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dan kom de batterij in beeld en blijft hij daar op vast handen dan gaat hij weer uit dan komt weer de batterij blijft hij weer vast hangen enzovoort.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic