Astridx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy s plus

Hoi!

Ik heb net een samsung galaxy s plus gereset en loop tegen enkele problemen aan.
Ik heb nu een Ziggo simkaart, maar toen ik het internet daarvoor wilde instellen, zag ik dat er bij namen toeganspunten al --> Vodafone Internet stond. Nu ging ik alles van Ziggo wel invullen, alleen telkens als ik bij netwerkverbinding op Ziggo klik, geeft mijn telefoon aan dat de SIMkaart de verbinding niet accepteerd. Nou vraag ik me af of deze telefoon hiervoor bij Vodafone geregistreerd stond? En wat ik kan doen zodat de netwerk functie van Ziggo het wel gaat doen en ik weer kan sms'en en bellen?

Alvast bedankt!
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@Astridx,
Tegenwoordig zijn bijna al onze toestellen zonder deze blokkade maar het lijkt erop alsof jij er nog een hebt met een blokkade 😞
In dat geval zou het toestel ook geen andere simkaart moeten accepteren en enkel een Vodafone kaartje.
Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om dit uit te proberen...
Je kunt via deze tool de unlockcode van het toestel opvragen. Daarna zou je ook de instellingen aan moeten kunnen passen.

Gr Per

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic