Floratina1982

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy s 6 loopt vast

Hallo,
Ik Heb even een vraag namens mijn vriendin.
Zij heeft een 3 weken een nieuwe mobiel.
Maar eigenlijk kan ze er niks mee beginnen omdat hij vast loopt.
Ze is vandaag naar een vodafone winkel gegaan en gevraagd of ze geen andere kon krijgen maar dat kan niet.
Nu moet ze die op laten sturen.
Maar ik vind eigenlijk dat ze een nieuwe moet krijgen want valt onder haar garantie.
Kan dat niet geregeld geworden? Want ze heeft geen andere mobiel waar ze bereikbaar mee is. Ze heeft een Galaxy s 6 en zijn nog meer mensen met het zelfde probleem.
Ze is anders helemaal niet bereikbaar en dat kan toch niet?
Ik vind dat jullie als Vodafone met een oplossing moeten komen.
Vriendelijke Groeten Floor Schut
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Dat is flink vervelend voor haar. Wat zijn precies die problemen met het toestel? Wil graag kijken wat de mogelijkheden zijn via het forum om dit te fixen :). Zelf heb ik ook en Galaxy S6 en mijne functioneert zonder problemen.

Wanneer je iets online of telefonisch besteld kun je deze retouneren binnen 14 dagen. In de winkel is dit 7 dagen.

Bekijk in context

11 Reacties 11
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Dat is flink vervelend voor haar. Wat zijn precies die problemen met het toestel? Wil graag kijken wat de mogelijkheden zijn via het forum om dit te fixen :). Zelf heb ik ook en Galaxy S6 en mijne functioneert zonder problemen.

Wanneer je iets online of telefonisch besteld kun je deze retouneren binnen 14 dagen. In de winkel is dit 7 dagen.
Floratina1982
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vriendin is terug naar de winkel geweest en ze mag hem niet inruilen. Ze moet hem laten opsturen. Wat zijn de regels daarvan kan je dat mij vertellen?
Floratina1982
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij loopt elke keer vast bij elke handeling die ze doet
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedemorgen ,

Klopt de max is tot 2 weken en helaas niet 3 weken.

Als zij het toestel opstuurt kan dit en paar weken duren. Eerst wordt het toestel onderzocht wat de problemen zijn en hoe deze opgelost kunnen worden. Voordat je vriendin het toestel opstuurt raad ik haar aan om te kijken of er updates beschikbaar zijn voor het toestel (Ga naar, Apps > Instellingen > Over het toestel > Software update > en klik vervolgens op controleren). Vastlopen is vaak wel te verhelpen, reparatie is niet zo vaak hiervoor nodig.

Mocht zij het toestel toch ter reparatie aanbieden en zij in het abonnement VTS hebben dan kan zij en Vervangend toestel service aanvragen en krijgt ze en tijdelijk leentoestel mee.

Zou je misschien eens dus kunnen controleren op updates? En mocht er geen update beschikbaar zijn, laat ons dit weten en vertel dan meer over het vastlopen wat er op beeld komt te staan enzovoorts...
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Floratina1982

Heb je nog iets gehad aan de tips van SamsungExpert ?
Floratina1982
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vriendin is terug gegaan en ze hebben hem opgestuurd.
Als ze niks kunnen vinden dan krijg ze een nieuwe.
Groeten
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bedankt voor je terugkoppeling .

We horen het graag van je terug hoe het is afgelopen na de reparatie en of zij nog steeds problemen ervaart. Voor nu en fijne avond verder!
Floratina1982
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
MIjn vriendin heeft haar telefoon weer terug.
Dat haar telefoon het niet goed deed had iets te maken dat iets binnenin van haar telefoon niet goed was. Ik denk een software of zo. Maar dat weet ik niet zeker.
Groeten van Floor
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Is het inmiddels wel opgelost? Bedankt voor de update in ieder geval.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic