Goliath

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy note met android 4.1 automatisch tekst aanpassen.

Ik heb nu al een tijdje android 4.1 op mijn note staan , echter had ik het zo ingesteld dat als ik woord fout typte dat dit met een druk op de spatie automatisch werd aangepast. Maar sinds ik de update heb doet ie dit niet meer.. hij laat het woord wel zien in de sugestie maar past het niet meer automatisch aan naar het goede woord. Ik heb alle instellingen van de toetsenborden geprobeerd, samsung toetsenbord en swype toetsenbord maar ik kan geen mogelijkheid vinden om woorden automtiach te veranderen. Iemand enig idee wat ik nog kan proberen of staat deze optie nu heel ergens anders?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Goliath
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
oei, dat is erg jammer, neem aan dat er dan dus ook geen manier is om dit er wel aan toe te voegen... 
Ik vind het erg jammer dat Samsung die functie er dan uit gehaald heeft. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Heej Goliath, ik heb even voor je gezocht online en het lijkt erop dat deze functionaliteit niet meer is ingebouwd sinds 4.1.2. Dat zou goed verklaren waarom je deze optie niet meer kunt vinden in je toestel.
Goliath
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
oei, dat is erg jammer, neem aan dat er dan dus ook geen manier is om dit er wel aan toe te voegen... 
Ik vind het erg jammer dat Samsung die functie er dan uit gehaald heeft. 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic