fangornlotr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy note geen luidspreker gluid

Ik heb een samsung galaxy note gekocht en had deze al binnen 2 dagen binnen ipv de verwachte 2 weken. Geweldig natuurlijk was het niet dat de speaker op de achterkant niet werkt! Bij het bellen hoor ik dus niks als ik hem op luidspreker zet en bij filmpjes en muziek krijg ik er geen gluid uit behalve als ik er oordopjes in doe. Bij deze heb ik de telefoon retour gestuurd wat mij verteld was ook weer 2 weken zou kunnen duren. Maar dankzij een geweldige service kreeg ik na 5 dagen al een nieuwe telefoon opgestuurd. Nou heeft deze telefoon precies het zelfde probleem en heb ik zeer sterk het vermoeden dat Vodafone mij het zelfde toestel dood leuk heeft terug gestuurd wat ik een ZEER kwalijke zaak zou vinden. Helaas kreeg ik deze telefoon 5 over 8 binnen waardoor de klanten service niet meer telefonisch berijkbaar was. Hopenlijk hebben jullie zo andwoord op mijn vraag en anders moet ik morgen maar WEER gaan bellen om zee waarschijnlijk WEER het zelfde andwoord te krijgen "stuur maar op" !
2 Reacties 2
ziza

Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,
 
Ik denk eerlijk gezegd niet dat een bedrijf als Vodafone je gewoon weer je defecte eigen toestel terug geeft. Je hebt zeker een ander exemplaar gekregen. Misschien do3e je zelf iets fout? Kijk eens bo=ij de instellingen van het geluid. Ik vermoed dat je daar ies moet veranderen.
 
Succes en lukt het niet dan hebben ze bij Vodafone een superhulp: De medewerkers van de Smartphone Crwe kunnne je (bijna) overal mee helpen.
 
 De mazzel,
Ziza
fangornlotr
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probleem opgelost lag niet aan de instellingen, waarschijnlijk moest de telefoon op temperatuur komen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic