Ttrwehugger

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy note 4

Hallo Vodafone ik heb een contract bij jullie tot 18 november 2016. Ik kan geen ander toestel kiezen ik heb nu een Samsung galaxy note 4. Was de eerste 2 weken blij mee werkte goed. Maar nu ben ik toch zeer ontevreden mee. Het probleem van mijn toestel is als de toestel zelf en de batterij. Mijn toestel loopt vaak vast. En wil eigenlijk niet meer aan. En de batterij is totaal niet goed gaat vaak van 80% naar 0% en ik baal hier echt van. Heb zelfs op bol gekeken voor een nieuwe batterij maar de recenties waren negatief en raden het af om het niet te kopen. Nou vraag ik me af kan ik een ander toestel krijgen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Als je abonnement loopt tot 18 november dan mag je tot vier maanden van te voren verlengen. Je zou eventueel nog kunnen bellen met de afdeling loyalty om te zien of zij er iets in kunnen betekenen voor je om eerder te verlengen.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Ai dat is vervelend
Heb je het toestel al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen of een software update gedaan? Vergeet daarbij niet een back-up te maken van je toestel!
Daarna zou je nog een hard reset kunnen proberen of de cache legen van de telefoon. Werkt dat ook niet dan dient het toestel gerepareerd te worden. Om het toestel om te laten ruilen (coulance swap) dient het toestel minimaal 2* aan het zelfde issue gerepareerd te zijn (hier zitten tevens een paar voorwaarden aan vast).
Ttrwehugger
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Vodafone ja heb ik beide tot 2 z toe gedaan en de instructies gevolgd via YouTube. Maar beide oplossingen heeft niet geholpen helaas.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je in dit geval echt aan om het toestel op te sturen. Mocht je een verzekering hebben bij het toestel dan raad ik je om het Imei nummer bij de hand te hebben. Het imei nummer kun je terug vinden in het toestel door *#06# in te duwen of eventueel in my Vodafone (website). Het eerste nummer welke je mag bellen is het nummer van de verzekering: 043-3870272. Het 2e nummer is van de vervangende toestelservice: 045-7501515. Op my vodafone kun je zien of de verzekering (garant) en vervangend toestel service erop staan (vts).
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


De batterij die u zoekt is de volgende:
Orginele note 4 batterij

Zelf zou ik zoeken naar de Jupio variant van deze batterij, daar deze vaak beter van kwaliteit zijn van die van Samsung.

Een jupio verkooppunt kunt u via de volgende link vinden
http://www.jupio.nl/verkooppunten/verkooppunten-nederland-belgie

Ttrwehugger
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja maar uiteindelijk heb ik er nog niks aan als het probleem ook in de telefoon zelf zit. Heb hem dus vandaag weer op fabrikant instellingen terug gezet en weer gereboot en nog blijft hij traag ook me sd kaart is 32 gb en is helemaal leeg dus ook daar ligt het niet aan. En wat ik nog gekker vindt is dat me toetsen bord een soort van kopie achter me bureaublad zit. Ik vraag me echt af hoe dit mogelijk is en ik heb totaal geen In om tot 18 november met deze toestel rond te lopen en te gebruiken. Want als ik hiervoor 600 euro voor betaald hebt. Vraag ik nog liever me geld terug. Want ik raad jullie als Vodafone klant af om deze toestel in verkoop te zetten!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Het probleem zit waarschijnlijk niet in het toestel maar in de batterij. Samsung batterijen hebben hier wel vaker last van, daarom raad ik u de Jupio variant aan.

De note 4 is juist een telefoon die al geruime tijd aangeraden wordt door veel review sites en ook door vele gebruikers

" En wat ik nog gekker vindt is dat me toetsen bord een soort van kopie achter me bureaublad zit."

ik neem aan dat u multi tasking bedoelt. Bij deze functionaliteit kan u snel tussen recent geopende applicaties wisselen en is tegenwoordig 'standaard" bij alle android telefoons.


Anonymous
Niet van toepassing
Als je abonnement loopt tot 18 november dan mag je tot vier maanden van te voren verlengen. Je zou eventueel nog kunnen bellen met de afdeling loyalty om te zien of zij er iets in kunnen betekenen voor je om eerder te verlengen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ttrwehugger, is het nog gelukt via loyalty?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic