nadienneex

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy gio. Te weinig geheugen.

Ik heb een samsung galaxy gio. Maar het probleem is als ik wat download in de play store, komt het op mijn telefoongeheugen inplaats van op mijn geheugenkaart. Ik krijg dan telkens als mijn telefoongeheugen bijna vol is een bericht in de statusbalk met: Weinig ruimtIntern telefoongeheugen is bijna leeg. Alle apps die ik op mijn mobiel heb staan, gebruik ik ook echt. Dus ik kan ook geen apps verwijderen. Ik heb een geheugenkaart van 16 GB en er is pas ongeveer 3 GB ervan vol. Dus ik denk dat dat het probleem niet is. Weten jullie hoe ik dit probleem kan oplossen? 
1 Reactie 1
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
de gio heeft niet zo heel veel intern geheugen (http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_gio_s5660-3741.php) maar een paar tips heb ik wel ja
- zet alle foto's/mp3's/etc die je op je telefoongeheugen hebt op je extra SD kaartje van 16 GB
- kijk bij instellingen > applicaties > applicaties beheren (> alles)
Je kunt sommige apps ook naar je extra SD kaart verplaatsen. de standaard-apps daar kan het sowieso niet mee en verder wisselt het per app dus ik zou ze ff aanklikken en kijken welke het dan wel kan en welke niet
je ziet hier onderin trouwens ook een balkje met hoeveel MB je nog op je telefoongeheugen vrij hebt.
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic