jook1306

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy alpha

Hallo,
Ik vroeg mij af wanneer de samsung galaxy alpha leverbaar is?
ik heb hem vorige week maandag besteld maar ik hoor steeds niets.
wat ik op internet lees is dat Vodafone vorige week als eerste de alpha op voorraad heeft. dan had ik al wat moeten horen toch?

groet
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jook1306 ,

Je kunt het beste even contact opnemen hoe de status van je order is. Dit kun je doen via: 0800-020 00 43 (online) - 0800-0560 (via tel). Klik dan op sneltoets 1 je zult hierna worden doorverbonden.

Hopelijk lukt het zo! Mocht je je Galaxy Alpha binnen hebben veel plezier, want het is me toch en pracht toestel! Laat ons zeker weten hoe het toestel is :).
jook1306
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vanmiddag contact gehad met Vodafone medewerker via de chat.
Een apart verhaal...
Het toestel was nog niet leverbaar. Op mijn vraag waarom het dan op de site staat dat hij exclusief bij Vodafone direct leverbaar was, kwam het antwoord dat hij dan op dit moment al uit verkocht was en de site nog niet bij gewerkt.
Waarom staat dat er al een al een tijdje op en zit ik al een week te wachten?
Oh ja, we hebben een aparte voorraad voor telefonische bestellingen, als u hem telefonisch had besteld dan had u hem wel gekregen!
Heel bijzonder....
Ik gaf aan dat ik het gevoel had dat het misleidend was op jullie site en dat ik het gevoel had dat ik voor de gek gehouden werd.
Toen kreeg ik het antwoord dat de telefoon waarschijnlijk vandaag of morgen met de post mee zou gaan!
Huh?? Hij was toch niet leverbaar/ uitverkocht???

Nou ik wacht nog heel even af......
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Wat raar. Hopelijk heb je het toestel zo snel mogelijk in huis.
Mocht dit niet het geval zijn neem dan weer even contact op via www.vodafone.nl/support/contact/
Toontje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

De Alpha is gewoon leverbaar. Ik heb op 23-12 een nieuwe gehaald in de winkel.
Groetjes

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Toontje,

Leuk dat je hebt gekozen voor de Galaxy familie in dit geval de Alpha. Veel plezier ermee :)!
aroebers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zo'n zelfde geval.

Op de site staat leverbaar, in de winkel gevraagd ook leverbaar maar als bestaande klant blijkbaar niet wacht nu al twee weken niemand die een levertijd kan aangeven.Dat is toch wel erg raar allemaal.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond @aroebers ,

Begrijp dat je verward hiervan raakt maar mocht je de status van je bestelling willen opvragen kun je dit doen via de telefoon. Gaat het misschien om de Galaxy Alpha Gold version? Zo ja is het nog onduidelijk wanneer deze beschikbaar zal zijn dat heeft te maken met de levering van Samsung.

Online besteld: 0800-020 00 43 (Gratis) maandag t/m vrijdag 8:00 - 18:00
Telefonisch besteld: 0800-0560 (Gratis) maandag t/m vrijdag 8:00 - 18:00

Meer kunnen we er ook niet van maken via het forum...
Ik hoop dat je toch nog het toestel z.s.m in huis hebt!

Alvast en fijne avond.
aroebers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee hoor. Gebeld het was een actie geen toestel gekregen, maar staat wel als beschikbaar op de site. Na 3 weken wachten en wel 6* de deskgebeld nota bene.

Dus net het abonnement opgezegd.

Ik laat me niet meer aan het lijntje houden door Vodafone. Veel plezier bij deze provider. Ik heb het nog nooit zo bont gezien.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Balen van de service @aroebers :(.
Ik wens je wel veel succes met de toekomst van je abonnement en toestel.

Mocht je nog eens terugkomen en je hebt en vraag? Stel deze gerust. Fijne avond verder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic