dagmarH

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy advance s - plug in oordopjes werkt niet meer

Hallo,
 
Ik heb al een lange tijd een Samsung Galaxy Advance S. 
Vanaf gister avond werken mijn oordopjes niet meer. Ik heb verschillende oordopjes geprobeerd, maar geen een paar werkt. Ik denk dat er iets mis is met de plug in van de oordopjes van mijn mobiel. Ik weet alleen niet waarom hij het oppeens niet meer deed. Ik luisterde muziek en het geluid viel oppeens weg. Echter, het geluid door de luidspreker van de mobiel zelf werkt wel goed.
Kan iemand bevestigen dat de plug in inderdaad kapot is? En weet iemand of ik dit zelf kan repareren?
 
Met vriendelijke groet,
 
Dagmar Hilhorst
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Als er geen knoopjes of bobbeltjes in de oortjes zitten gaat het inderdaad om het toestel zelf en zal dit moeten worden gerepareerd :(.
 
In oortjes zijn er en paar zwakheden namelijk de kruising van de kabels de plug van de oortjes en bovenaan de oortjes zelf. Check die ook even of die geen mankementen hebben.
 
Groetjes!
 
dagmarH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hee!
 
Bedankt voor het antwoord. Heb al m'n oordopjes bekeken maar ze doen het allemaal wel in mijn computer en m'n Ipod. Het ligt inderaad waarschijnlijk aan de plug in. Jammer genoeg moet het dus gerepareerd worden denk ik.
 
Groetjes
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Hé dat is jammer om het zo te horen, gelukkig kun je naar en Samsung Service Center gaan om de reparatie in start te laten gaan. Hun zullen het toestel opsturen en repareren. Neem je wel even je garantiebewijs mee :)?
 
Groetjes!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Je kan het toestel ook via Vodafone opsturen indien het bij Vodafone gekocht is, indien je de vervangend toestel service hebt kun je hier ook meteen gebruik van maken, dan zit je niet zonder toestel.

meer info: https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Vaak lijken mensen niet zo'n verzekering te hebben. Als je geen verzekering hebt kun je het beste het toestel geven via en Samsung Service Center, gaat namelijk veel sneller dan de Vodafone winkel ;).
 
Groetjes!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
dat kan kloppen, maar aangezien we op het Vodafone forum zitten wil ik die opties wel genoemd hebben 🙂 bij veel mensen zit VTS nu gratis in het Red abonnement. Zou zonde zijn als ze daar geen gebruik van maken.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Dat is ook weer zo ;). Alleen dacht dat de Galaxy S Advance niet om en Vodafone RED beschikte die ondersteund namelijk geen 4G/LTE.
 
Groetjes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic