nicky0412

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Samsung galaxy S4 verbind niet met pc via usb

Hey,

Ik heb paar weken geleden een nieuwe telefoon. de Samsung galaxy S4. maar wilde em dus met me pc verbinden om wat fotos erop te zetten en eraf te halen maar mijn laptop ziet hem niet? kies ook niet.. me telefoon laad wel op. kheb dit al bij verschilende pc`s en laptops van mijn family geprobeert maar nergens met succses...
Ik heb maar eerst via google geprobeert maar krijg alleen mensen met het zelvde probleem.. ik hoopte dat iemand van juillie het wist. ik heb geen zin om na de winkel te gaan en 3 keer terug te gaan en dat die uiteindelijk op word gestuurt ofzow dus hoop hier op antwoord

Mvg Nicky
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Nicky,

Hier heb ik een weblink naar Techni Pages.
Met een algemene, engelstalige beschrijving van jouw probleem. En de oorzaak daarvan. Zoals je kunt lezen, ligt het met een hoge waarschijnlijkheid aan de usb-kabel die jij gebruikt om je Samsung Galaxy S4 te verbinden met een desktop-pc of laptop-computer.
Normaal gesproken behoort een desktop-computer een aangesloten Samsung Galaxy smartphone na ongeveer 10 seconden te herkennen. En twee "folders" (externe geheugens) te tonen. Dus van het toestel-geheugen. En het geheugen van de micro-sdhc-geheugenkaart in je smartphone.

Weblink: http://www.technipages.com/samsung-galaxy-s4-wont-connect-to-pc.html

Heb je misschien nog een andere usb-kabel ? Van bijvoorbeeld een Samsung Galaxy S III -smartphone.
Of kun je deze evt. lenen van iemand. Volgens mij moet jouw probleem daarmee wel te verhelpen zijn.

Op accessoires, dus ook op je usb-connectie-kabel heb je standaard zes maanden fabrieksgarantie van Samsung gekregen. Dat is vanaf de datum van levering.

Het is dus (gelukkig voor jou) niet nodig om je smartphone zelf ter reparatie aan te bieden.

Meer achtergrond-informatie en oplossings-richtingen kun je vinden door via www.google.com te zoeken op de zoektermen:
Samsung Galaxy S4 does not connect to pc

Bedankt voor de kudo's !!!

Succes !


Netwerker

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Nicky,

Hier heb ik een weblink naar Techni Pages.
Met een algemene, engelstalige beschrijving van jouw probleem. En de oorzaak daarvan. Zoals je kunt lezen, ligt het met een hoge waarschijnlijkheid aan de usb-kabel die jij gebruikt om je Samsung Galaxy S4 te verbinden met een desktop-pc of laptop-computer.
Normaal gesproken behoort een desktop-computer een aangesloten Samsung Galaxy smartphone na ongeveer 10 seconden te herkennen. En twee "folders" (externe geheugens) te tonen. Dus van het toestel-geheugen. En het geheugen van de micro-sdhc-geheugenkaart in je smartphone.

Weblink: http://www.technipages.com/samsung-galaxy-s4-wont-connect-to-pc.html

Heb je misschien nog een andere usb-kabel ? Van bijvoorbeeld een Samsung Galaxy S III -smartphone.
Of kun je deze evt. lenen van iemand. Volgens mij moet jouw probleem daarmee wel te verhelpen zijn.

Op accessoires, dus ook op je usb-connectie-kabel heb je standaard zes maanden fabrieksgarantie van Samsung gekregen. Dat is vanaf de datum van levering.

Het is dus (gelukkig voor jou) niet nodig om je smartphone zelf ter reparatie aan te bieden.

Meer achtergrond-informatie en oplossings-richtingen kun je vinden door via www.google.com te zoeken op de zoektermen:
Samsung Galaxy S4 does not connect to pc

Bedankt voor de kudo's !!!

Succes !


Netwerker
nicky0412
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
juist bedankt! ik gebruikte de usb van me bold 9900 en ja hoor nog geen 10 seconden en kies 3 zag hem al.
Erg bedankt!

Groetjes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic