ilseoberndorff

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy S3: Start niet meer op!

Ik heb sinds februari dit jaar een Samsung galaxy S3. Hij valt steeds uit, en normaal startte hij zich dan vanzelf opnieuw op. Nu doet hij dat niet meer ik krijg steeds op nieuw het Samsung teken in beeld maar mijn toestel start zich verder niet meer op. 
 
Ik zou dit heel graag zo snel mogelijk opgelost hebben, dus als iemand tips heeft hoor ik dat graag!
 
Met vriendelijke groet,
I. Oberndorff
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Zet het toestel eens aan de lader druk dan op de home button en de lock button (samen ingedrukt).
Dit zou ervoor kunnen zorgen dat je telefoon even en boost krijgt en toch aan gaat. Over gegevens kan ik weinig kwijt deze zouden normaal op het toestel blijven staan.
Nanar1960

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
:8stomme vraag miss welke = de home en de lock button ???
Nanar1960

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vrolijke katis al gelukt

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn dat het bij jou is opgelost Nanar!
Remco23

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn Samsung Galaxy S3 blijft hangen bij het opstarten,
Als ik de telefoom opstart lijkt alles goed te gaan. Het lampje begint blauw te branden, Samsung komt in het beeldscherm te staan. Maar daar blijft het bij. Dit herhaalt zich constant.
Wie heeft hier een oplossing voor?

maaarcch

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb meer dan een jaar een samsung galaxy S3. Sinds een maand gaat mijn mobiel automatisch uit en start opnieuw op. Alleen bij het opnieuw opstarten komt niet ie niet verder dan het zwart-wit scherm, met daarom Samsung Galaxy SIII...

Iemand een oplossing??

Thanks alvast

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Remco23 en @maaarcch

Ik heb jullie berichten even samengevoegd met een ander topic. Hebben jullie misschien iets aan de tips uit dit bericht?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic