Hoi, ff een update over hoe het gegaan is met het proberen oplossen van het probleem. Ik had na de laatste update het idee dat het beter ging met de telefoon en hij niet meer of in ieder geval minder gevoelig was voor het bevriezen van het beeldscherm. Niet dus , het euvel is niet opgelost. ik had ook mijn afspraak bij de Vodafonewinkel geannuleerd omdat het naar mijn gevoel beter ging. Vandeweek heb ik contact opgenomen met de klantenservice en het verhaal uitgelegd en het probleem was daar dus ook bekend natuurlijk maar ze kunnen er verder niks mee, hopen dat samsung met een afdoende softwareupdate komt dat het opgelost is en anders komt het erop neer dat je er maar moet mee leren leven. De enige optie zou zijn gebruik maken van Vodafone Next en dat is het volledig afbetalen van de telefoon, in mijn geval nog meer als 2 jaar abonnement en een ander toestel aanschaffen maar dat noem ik geen optie, niet omruilen naar een andere telefoon dat was geen mogelijkheid, dat kan alleen binnen de eerste 14 dagen dat je de telefoon hebt. Dus met andere woorden daar ben je mooi klaar mee met zo een telefoon, als ik dat eerder geweten had had ik deze telefoon nooit aangeschaft.