Bas4

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung a5 2017 bureaublad pictogrammen

Bij herstarten telefoon gaan bureaublad pictogrammen weer terug naar fabrieksinstelling, zelfs na herhaaldelijk de pictogrammen naar eigen inzicht opnieuw te hebben ingedeeld. Samsung A5 2017 android 7
9 Reacties 9
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
SamsungExpert,

Kun jij Bas4 hier bij helpen toevallig? 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Will try Sietske ;).

Bas4, maak je gebruik van een antivirus of meerdere op je telefoon? Als dit zo is zou je even kunnen kijken welke machtigingen de app heeft en wat het kan doen? Dit vindt je terug in de Google Play Store.

Maak je wellicht ook gebruik van internetsnelkoppelingen, of puur alleen applicaties?

Vriendelijke groet,
Bas4
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik gebruik antivirus van ziggo en ik gebruik enkel applicaties.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Bas4,

Ziggo internet beveiliging is vooral een internet gerelateerde dienst.

Als je het toestel niet opnieuw opstart blijft dan alles op zijn plek? Ervaar je dit sinds een bepaalde tijd, of na een software update (of dergelijk).

Vriendelijke groet,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Bas4,

Wat is de status ondertussen? Is het gelukt? We zijn benieuwd naar een update. Mochten we deze niet meer ontvangen, wordt dit topic binnenkort gesloten.
Bas4
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als telefoon aanblijft is er niks aan de hand. Dit probleem doet zich voor sinds update naar android 7.0. Tevens problemen met wifi icm chromecast deze valt telkens weg er verschijnt dan een uitroepteken bij het wifi symbool rechts boven. Wifi uit en weer aan en het probleem is even verholpen. Mijn vriendin met een S6 met dezelfde android heeft geen problemen.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens geprobeerd om een back up te maken en dan zelf terug te zetten naar fabrieksinstellingen of eventueel via een hard reset?

Ik heb namelijk ook één s7 en gebruik ook het antivirus progr. van Ziggo en heb nergens last van.

Het enige andere wat je kunt doen om uit te sluiten of het aan de app van Ziggo ligt. Is deze verwijderen en dan op die manier testen of het dan nog voor komt.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Steven-, Bas4 heeft al eerder een reset van het toestel voltooid. Alleen hierna bleven de pictogrammen verdwijnen.

Je geeft trouwens aan deze problemen te hebben sinds de Android 7.0 update. Ik heb tot op heden nog geen andere berichten gehoord met soortgelijke problemen.

Vriendelijke groet,
Anonymous
Niet van toepassing
Sorry heb ik overeen gekeken SamsungExpert Bas4
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic