Hallo, ik heb net een Samsung Watch 5 LTE aangeschaft en wil graag mijn abonnement installeren; waar vind ik de QR-code of activeringscode? Dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @NieWi, welkom hier!
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je staat te popelen om jouw Samsung Watch 5 LTE in gebruikt te nemen. Helaas wordt deze feature nog niet door ons ondersteund. Onderstaand statement is hierbij dan ook nog van toepassing. Hopelijk komt hier snel verandering in!
Voorlopig biedt Vodafone geen ondersteuning voor de e-sim op smartwatches. Uiteraard volgen wij ontwikkelingen in de markt en kijken daarbij naar de wensen van de klant. Indien wij ons aanbod hierop aanpassen zullen wij onze klanten hierover informeren.
Hi @NieWi, welkom hier!
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je staat te popelen om jouw Samsung Watch 5 LTE in gebruikt te nemen. Helaas wordt deze feature nog niet door ons ondersteund. Onderstaand statement is hierbij dan ook nog van toepassing. Hopelijk komt hier snel verandering in!
Voorlopig biedt Vodafone geen ondersteuning voor de e-sim op smartwatches. Uiteraard volgen wij ontwikkelingen in de markt en kijken daarbij naar de wensen van de klant. Indien wij ons aanbod hierop aanpassen zullen wij onze klanten hierover informeren.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.