tjbrits

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S6 cashback

Op 31 juli heb ik online mijn vodafone abonnement verlengd op vodafone.nl in combinatie met een Samsung S6.
Ik deed dit omdat er in de online store een korting werd aangeboden, middels een cashback actie, van €100,-.
Door een tekort in de voorraad leverde Vodafone mij het toestel op 4 augustus.
Om gebruik te kunnen maken van de cashback actie, die loopt via Samsung, moet de rekening opgestuurd worden en dient het toestel gekocht te zijn voor 1 augustus. Bij de levering kreeg ik een rekening die gedateerd was op 4 augustus.
Hierdoor kan ik geen aanspraak meer maken op de cashback actie van Samsung zoals Vodafone deze in de promotie had.

Afgelopen dagen meerdere malen contact gehad met Vodafone, maar zij weigeren hierin een oplossing aan te bieden.
Voorstel om rekening op 31 juli te zetten, de aankoop datum, of om €100,- te crediteren zijn niet mogelijk. Dit terwijl ik het toestel gekocht heb omdat Vodafone een cashback aanbooed van €100,-

Zijn er anderen die hiermee te maken hebben gehad? Hoe heeft Vodafone naar jullie gereageerd? Welke oplossing hebben zij aangeboden?

Ik ben benieuwd naar jullie ervarigen hierin!

Groeten Thomas
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Vervelend dat dit gebeurt. Vanuit hier kunnen wij u niet verder helpen hiermee omdat het forum wordt gebruikt voor tips and tricks door en voor forumleden.
Vanuit hier kunnen we niet in de systemen. Ik raad u aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice via social media, chat of telefonisch.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Vervelend heb je al eens contact gezocht met Samsung zelf en de situatie uitgelegd en of zij misschien wat voor je kunnen betekenen? Mocht dat echt geen oplossing bieden dan kun je toch even het beste contact opnemen met de klantenservice om dit toch verder te bespreken.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Op de website van Samsung staat:

Is de levering van het product buiten de promotieperiode dan dien je ook een bewijs mee te sturen dat je de aankoop in de promotieperiode hebt gedaan (bijvoorbeeld een bewijs van bestelling). Link Als je de bevestiging van de bestelling hebt zou het dus geen probleem moeten zijn.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic