Op 31 juli heb ik online mijn vodafone abonnement verlengd op vodafone.nl in combinatie met een Samsung S6.
Ik deed dit omdat er in de online store een korting werd aangeboden, middels een cashback actie, van €100,-.
Door een tekort in de voorraad leverde Vodafone mij het toestel op 4 augustus.
Om gebruik te kunnen maken van de cashback actie, die loopt via Samsung, moet de rekening opgestuurd worden en dient het toestel gekocht te zijn voor 1 augustus. Bij de levering kreeg ik een rekening die gedateerd was op 4 augustus.
Hierdoor kan ik geen aanspraak meer maken op de cashback actie van Samsung zoals Vodafone deze in de promotie had.
Afgelopen dagen meerdere malen contact gehad met Vodafone, maar zij weigeren hierin een oplossing aan te bieden.
Voorstel om rekening op 31 juli te zetten, de aankoop datum, of om €100,- te crediteren zijn niet mogelijk. Dit terwijl ik het toestel gekocht heb omdat Vodafone een cashback aanbooed van €100,-
Zijn er anderen die hiermee te maken hebben gehad? Hoe heeft Vodafone naar jullie gereageerd? Welke oplossing hebben zij aangeboden?
Ik ben benieuwd naar jullie ervarigen hierin!
Groeten Thomas