Guilherme

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S5 abonnement wijziging

Ik heb een Samsung s5 abonnement afgesloten rond juli (dit jaar), maar sinds de release van de iPhone 6 wilde ik graag mijn toestel omruilen voor een iPhone 6.
Is dit mogelijk? Zo ja, wat zijn de gevolgen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Guilherme ,

Bedoel je dat je later New Phone Every Year wilt aansluiten op je abonnement? Zoals wordt vermeld op de volgende pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/new-phone-every-year.shtml

Later aanvragen


Heb je net een nieuwe Vodafone Red abonnement en wil je toch gebruik maken van New Phone Every Year? Dat kan uiterlijk tot en met 3 maanden na aansluiten van een nieuw abonnement, via de klantenservice of bij een van de Vodafone winkels.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Kort antwoord: neen, dit is helaas niet mogelijk. Je zit tenminste 24 maanden vast aan je huidige smartphone-included-abonnement, inclusief Samsung Galaxy S 5
Daar heb je het contract voor ondertekend.

Succes!

Netwerker
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Inderdaad zoals @Netwerker zegt @Guilherme zit eraan verbonden en dat ook omdat je het toestel hebt gebruikt voor en lange periode waardoor het niet meer verkoopbaar is voor andere klanten.
Guilherme
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat al ik 1 jaar wacht en €120 geef zonder dat ik voor die actie 'elk jaar een nieuwe telefoon' heb betaald?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Guilherme ,

Bedoel je dat je later New Phone Every Year wilt aansluiten op je abonnement? Zoals wordt vermeld op de volgende pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/new-phone-every-year.shtml

Later aanvragen


Heb je net een nieuwe Vodafone Red abonnement en wil je toch gebruik maken van New Phone Every Year? Dat kan uiterlijk tot en met 3 maanden na aansluiten van een nieuw abonnement, via de klantenservice of bij een van de Vodafone winkels.
Guilherme
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh, dat is jammer dan@SamsungExpert, er zijn nu al meer dan 4 maanden voorbij gegaan sinds ik mijn Red abonnement heb afgesloten.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Helaas, dan is het doorgaan met je Galaxy S5, wat ook en top toestel is!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic