TamaraHopman

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S5 Neo maakt slechte foto's

Goedenavond, mijn S5 Neo maakt vanaf het begin al hele slechte foto's. Alle foto"s zijn korrelig, alsof een digitaal beeld slecht geanimeerd is, je onder een verkeerde hoek naar een slecht scherm kijkt of hij te weinig licht meet. Kan dit aan instellingen liggen? Mijn oude S3 maakte namelijk haarscherpe mooie foto's. Groet Tamara
13 Reacties 13
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi TamaraHopman , welkom op het forum! Ik zie dat er nog niemand op je bericht reageerde. Vervelend dat je toestel zo'n slechte foto's maakt! Kun je eens checken of “fotostabilisatie” misschien aan staat? Dit is een handje met 2 streepjes bij de instellingen van de camera. Probeer eens of je verbetering merkt als je deze optie uitschakelt. Check ook of het beschermlaagje van de camera af is, en maak eventueel de lens voorzichtig schoon met een zachte, droge doek.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
TamaraHopman , is het nog gelukt met de tips die ik je gaf?
TamaraHopman
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Jackie,

De stabilisator heb ik niet kunnen vinden en je andere suggesties hebben helaas niet geholpen.

Ik vrees dus dat hij ter reparatie moet ????

Groet Tamara
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je hem ook al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen of gekeken of er een software update is?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
is het nog gelukt of heb je de telefoon ter reparatie aangeboden?
TamaraHopman
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik moet alleen nog proberen de telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Hoop dat dat helpt. Maar de telefoon loopt ook vaak vast, dus vrees dat het reparatie wordt :'-(
Anonymous
Niet van toepassing
Laat je ons weten of het gelukt is of dat hij opgestuurd moet worden
TamaraHopman
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hem helemaal gereset en fabrieksinstellingen terug gezet, maar de kwaliteit is ongewijzigd. Hij moet dus opgestuurd worden. Hoe werkt dat precies? Krijg ik bijvoorbeeld een leentoestel?
Anonymous
Niet van toepassing
Of je verzekerd bent en recht hebt op vervangend toestel service, kun je terug vinden in my Vodafone.
Hier vind je meer terug betreft het reparatie traject: https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Hoi @TamaraHopman, hoe is het nu met je toestel? Heb je deze inmiddels misschien alweer terug van de reparatie?
TamaraHopman
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Desiree, helaas niet. Ik heb mijn abonnement online afgesloten en daarbij was het mij niet duidelijk dat ik iets aanvullends af had moeten sluiten om recht te hebben op een vervangend toestel. Eerlijk gezegd vind ik dat ook belachelijk als je toestel het vanaf het begin niet goed doet. En ik kan niet/moeilijk zonder mobiel. Ik weet even niet hoe dit verder moet.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
TamaraHopman , als het probleem binnen de fabrieksgarantie valt, zal het toestel kostenloos gerepareerd worden. Het is namelijk inderdaad niet de bedoeling dat een toestel al vanaf het begin mankementen vertoont. Op afstand kan ik uiteraard niet beoordelen of het defect binnen de fabrieksgarantie valt, daar mag alleen de reparateur uitspraken over doen.

Een leentoestel krijg je helaas echt alleen wanneer je Vervangend Toestel Service in je abonnement hebt. Dit kun je binnen 30 dagen na ontvangst van je nieuwe toestel of de aansluiting van je Vodafone abonnement nog toevoegen aan het abonnement, daarna is het helaas niet meer mogeijk. Wellicht kun je een toestel van familie/vrienden/kennissen lenen? Een passende simkaart activeren ze in de Vodafone winkel graag voor je, mocht er een andere maat simkaart nodig zijn.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
TamaraHopman omdat we niets meer gehoord hebben en via het forum verder ook niets voor je kunnen betekenen met betrekking tot dit topic, sluiten we dit topic. Ik hoop dat je het toestel inmiddels ter reparatie hebt aangeboden en dat de klachten daarna verholpen zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic