MelisvdBrink

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S5 NEO: geheugenkaart beschadigd

Een aantal maanden geleden heb ik een Samsung S5 Neo besteld.
Sindsdien heb ik al drie geheugenkaarten moeten kopen omdat deze volgens mijn telefoon beschadigd zijn.

Heeft iemand hetzelfde probleem of een idee hoe ik dit op kan lossen?

9 Reacties 9
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
MelisvdBrink hmm.. dat is wel vreemd zeg! Vooral omdat je het bij drie geheugenkaarten hebt. Heb je die geheugenkaarten ook al eens in een ander toestel opgestart? Worden ze dan wel herkent door dat toestel?
MelisvdBrink
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Haha, nu voel ik mij beetje blond.
Ik heb inderdaad niet gecheckt in een ander toestel.
Ga ik dat eerst even doen

Anders dacht ik eraan om naar een Vodafone winkel te gaan dit weekend.
Is dat ook mogelijk wanneer je de telefoon online besteld hebt?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Als al 3 (SD kaartjes?) beschadigd zijn geraakt in steeds hetzelfde toestel zou je bijna zeggen dat er waarschijnlijk wat aan de hand is met de connectoren van de SD kaart lezer in het toestel. Je kunt inderdaad even het testen in een ander toestel of ze daar dan nog wel connectie maken met het toestel.

Laat je het ons nog weten?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
MelisvdBrink, is het inmiddels nog gelukt?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
MelisvdBrink
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry voor de late reactie.
Had mijn email niet goed gecheckt.

Hij pakt het geheugenkaartje bij een andere telefoon wel.
Toen ik het kaartje terug deed in mijn eigen telefoon ook weer.

So far, so good.

Mocht het probleem terugkomen zal ik dat melden.
Bedankt voor de feedback!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Dat is inderdaad een positief punt! Als dit weer voorkomt kun je dit nogmaals op het forum delen, wellicht dat het toestel dan wel ter reperatie moet worden aangeboden.

Fijn weekend!
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic