ChristaOo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S4 mini start niet meer op, blijft hangen op samsung logo

Ik ben inmiddels ongeveer een halfjaar in het bezit van de galaxy s4 mini. Na 3 maanden had deze voor het eerst dat hij uitviel, en dat ik vervolgens een blauw scherm kreeg waarna ik het toestel enige tijd ook niet aankreeg omdat deze bleef hangen. Uiteindelijk is dit toen wel gelukt en is dit niet meer voorgekomen.

Sinds 2 maanden heeft het toestel deze klacht vaker. Hij valt ineens uit en als ik deze weer aan wil zitten blijft hij soms hangen bij het beginlogo, of hij start wel verder op maar dan krijg ik ineens een blauw scherm. Ook de kleuren rood, bruin en oranje zijn voorbij gekomen.
De telefoon is al volledig gereset en door de winkel is hier ook de nieuwste versie van android opgezet.
Afgelopen week is de telefoon voor reparatie aangeboden en heb ik deze teruggekregen. Echter heb ik nu nog steeds precies hetzelfde probleem.
1 Reactie 1
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Je hebt 2 jaar garantie op de telefoon. Ik zou hem opnieuw laten controleren, misschien is het dan beter contact op te nemen met Samsung zelf, leg precies uit wat er aan de hand is.
Wie weet krijg je een nieuw exemplaar, wanneer deze niet goed zou zijn.
Contactpagina http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html

Veel suuk 6.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic