jerone

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S3 loopt vast en paars-roze waas over scherm

Beste...
 
Na meerdere tevreden jaren, 9 maanden geleden de Samsung S3 bij jullie online gekocht.  Perfect toestel, geen op- of aanmerkingen.
 
Echter heb ik al 3 weken last dat mijn mobiel vast loopt op de simpelste taken, geen patroon kunnen vinden. Het toestel wordt dan gloeiend heet en houd er dan spoedig mee op. Voor deze 3 weken nooit last gehad.
Afgelopen heb ik besloten me mobiel te resetten in de hoop het probleem op te lossen. De S3 loopt nu soms nog wel vast, maar in de mindere mate.
 
Tot overmaat van ramp zag ik vandaag dat er opeens een paars-roze waas over me hele scherm zit. Het begon vanochtend met een roze vlekje midden onderaan het scherm, maar in de loop van de dag is dit uitgebreid tot 80% van het scherm. Voor de rest werkt alles nog wel.
 
Ik ben altijd erg zuinig op mijn mobiel geweest en er zitten dan ook geen krassen o.i.d. op het toestel. Ook heb ik het toestel niet laten vallen.
 
Er zit geen extra verzekering op het toestel, dus ik vroeg me af of dit onder de garantie valt?
 
mvg Jeroen
4 Reacties 4
jerone
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En nu is het hele scherm paars/roze/blauw 😞

Heb er niets mee gedaan sinds het vorige bericht...
 
EDIT: en nu compleet blauw :(:(
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
jerone schreef:
En nu is het hele scherm paars/roze/blauw 😞

Heb er niets mee gedaan sinds het vorige bericht...

EDIT: en nu compleet blauw :(:(
Hi Jerone,

Dat klinkt echt helemaal niet goed! De beste tip die ik je kan geven is dat je met je toestel langs een Vodafone winkel gaat zodat een medewerker met je kan meekijken. Op afstand is het namelijk lastig om te bepalen of het defect echt binnen de garantie valt (wij kunnen immers niet zien hoe het toestel eruit ziet, wat ermee is gebeurd of wat er precies mis is). Mijn collega's van de Vodafone winkel kunnen het toestel dan opsturen naar de reparateurs zodat zij kunnen nakijken wat er precies mis is. De reparateurs zullen dan bepalen of het defect binnen de garantie valt.
jerone
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik net inderdaad gedaan. Er wordt een nieuw scherm besteld.

Even snel een andere vraag: ik kreeg daarbij gelijk een nieuwe simkaart om in me oude mobiel te gebruiken. Moet ik deze echter activeren via 0800 - 1258 ?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
jerone schreef:
Dat heb ik net inderdaad gedaan. Er wordt een nieuw scherm besteld.

Even snel een andere vraag: ik kreeg daarbij gelijk een nieuwe simkaart om in me oude mobiel te gebruiken. Moet ik deze echter activeren via 0800 - 1258 ?
Ah, fijn om te horen dat het toestel al ter reparatie is opgestuurd. Hopelijk is het probleem snel verholpen!

Wat betreft je nieuwe simkaart.. Normaal wordt deze in de winkel meteen geactiveerd. Als deze echter nog niet actief is dan zou het kunnen dat je dit zelf nog moet doen. Heb je de simkaart al eens getest?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic