OlgavanPelt

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Samsung S3 laadt niet meer op

Hoiiik heb sinds 3 dagen dat mn accu niet meer vol wordt. Ik heb hem nu de hele nacht aan de lader gehangen en heb nomade 10% van mn accu. Ik heb mn Samsung S3 pas enkele maanden. Wat nu?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
OlgavanPelt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nou mn toestel heeft een update gehad en ik heb hem 24 uur uitgeschakeld gehad en hen laten laden en sindsdien laad hij weer goed op. Ik weet niet wat het is geweest maar het is opgelost. V bedankt in ieder geval voor de hulp.

Bekijk in context

7 Reacties 7
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
OlgavanPelt schreef:
Hoiiik heb sinds 3 dagen dat mn accu niet meer vol wordt. Ik heb hem nu de hele nacht aan de lader gehangen en heb nomade 10% van mn accu. Ik heb mn Samsung S3 pas enkele maanden. Wat nu?
Hoi Olga, welkom op het Vodafone Forum. Wel erg vervelend dat je toestel niet meer oplaad. Je zegt dat je het toestel de hele nacht aan de lader is gekoppeld. Zie je wel dat je toestel aan het laden is ?
OlgavanPelt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ja hij ziet de lader wel en laat die 'bliksemschicht' zien. Ik heb hem ook aangesloten via een usb poort. Zelfde probleem. Wel laat hij iets meer als ik mn toestel uitschakel. Maar als ik hem aan heb, heb ik de wifi, gps en mobiel Internet uitstaan. Om energie te besparen.
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Heb je ook al eens een andere lader geprobeerd? Misschien dat je lader defect is.
OlgavanPelt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ook dat heb ik al geprobeerd. Helpt ook niet. Dat had ik ook al bedacht., maar dat hielp niets helaas.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
OlgavanPelt schreef:
Ook dat heb ik al geprobeerd. Helpt ook niet. Dat had ik ook al bedacht., maar dat hielp niets helaas.
Hoi Olga, dat is inderdaad vervelend. Ik adviseer je om op een PC of laptop het programma Samsung Kies te downloaden. Heb je dat gedaan dan koppel het toestel en kijk of er een update beschikbaar is. Is dit het niet het geval is het raadzaam om met je toestel naar de Vodafone winkel te gaan. Mijn collega zal je toestel dan controleren. Mocht er een defect zijn kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn.

Succes, laat me even de afloop weten.
OlgavanPelt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nou mn toestel heeft een update gehad en ik heb hem 24 uur uitgeschakeld gehad en hen laten laden en sindsdien laad hij weer goed op. Ik weet niet wat het is geweest maar het is opgelost. V bedankt in ieder geval voor de hulp.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Goed om te horen dat het opgelost is 🙂 Het zal denk ik een software-foutje geweest zijn. Smartphones zijn eigenlijk gewoon kleine computers, gaat er iets mis in de software dan kan je de meest vreemde fouten krijgen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic