Heb je van KPN wel een Sim gekregen en bij instellingen je toestel op de instellingen gezet van KPN en Vodafone eruit gehaald.
Vodafone heeft geen eigen Samsung S21 FE toestellen, deze zijn gewoon Samsung gestuurd.
Je kan een fabrieksherstel doen, maak dan even een backup en exporteer je sim gegevens en toestel naar een opslag cloud.
Daarna fabrieksherstel en de Simkaart van KPN er in, dan zou deze onder de KPN provider moeten werken.
Misschien heb je nog iets aan deze pagina Toestel Tips
Anders is er maandag weer een medewerker van de Community van Vodafone aanwezig die je verder kan helpen zet dan wel even volgende in je profiel.
Vermeld graag postcode en huisnummer in je Vodafone community profiel Deze zijn niet openbaar te zien, dan kan een Vodafone Community Medewerker gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.vodafone.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info