Riley3003

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung NoteII laad niet meer op..

Hallo,

Ik heb sinds een half jaar ongeveer een Note 2..

Deze laad sinds gisteren niet goed meer op, gister merkte ik dat me telefoon leeg liep terwijl die aan het opladen was.. Dit was alleen als ik hem gebruikte dus heb hem even aan de kant gelegd. Na ongeveer 4 uur laden was hij van 2% naar 38% gegaan..
Gister avond was mijn telefoon helemaal uitgevallen. Heb hem heel de nacht opgeladen maar toen ik wakker werd was die nog helemaal leeg.
Als ik mijn telefoon nu in de lader doen komt er een lege accu in beeld met een draaiend rondje (hij zoekt de accu ofzo) daarna wordt het accutje onderin een klein laagje groen (dit doet die altijd met laden) en dan na 3 seconden valt die uit. Als ik dan de aan/uit knop ingedrukt houd of de stekker erin en eruit doet die dit opnieuw. Maar hij gaat maar niet aan.
Andere opladers in huis doen het ook niet..

Iemand een idee?

Groetjes Riley
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Riley3003,

Ik ben van mening dat het voor jou het beste is om een reparatieverzoek-onder-garantie-voorwaarden in te dienen bij de verkoper van je Samsung Galaxy Note II
Op je originele aankoop-factuur / aankoop-bewijs staat het IMEI-nummer van je smartphone. Plus de datum van levering.
Je hebt standaard 24 maanden fabrieks-garantie vanaf de datum van levering aan jou.
De verkoper van je smartphone is verantwoordelijk voor het naleven van de garantie-verplichtingen.
Dus kostenloze reparatie, indien de garantie-voorwaarden van toepassing zijn. En er geen sprake is van zaken die het recht op garantie teniet doen.


Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic