ElPolloDiablo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung I5700 Spica Geen 3G Met Android 2.1 Update

Beste (mede) techneuten, Vandaag heb ik mijn Samsung i5700 Spica (standaard met Android 1.5) voorzien van de Android 2.1 (Eclair) update. Met Android 1.5 werkte mijn 3G perfect, maar zojuist heb ik dus 2.1 geinstalleerd, en nu mijn werkt mijn 3G niet meer. Ik weet 200% zeker dat de APN instellingen correct zijn. Die heb ik overgenomen van Vodafone. Wie kan mij helpen mijn mobiel internet weer werkend te krijgen? Hartelijk dank alvast!
2 Reacties 2
mgvd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste (mede) techneuten, Vandaag heb ik mijn Samsung i5700 Spica (standaard met Android 1.5) voorzien van de Android 2.1 (Eclair) update. Met Android 1.5 werkte mijn 3G perfect, maar zojuist heb ik dus 2.1 geinstalleerd, en nu mijn werkt mijn 3G niet meer. Ik weet 200% zeker dat de APN instellingen correct zijn. Die heb ik overgenomen van Vodafone. Wie kan mij helpen mijn mobiel internet weer werkend te krijgen? Hartelijk dank alvast!



Hoi, ik heb hetzelfde probleem en heb vooralsnog geen oplossing gevonden. Ik vermoed dat dit wel eens de reden kan zijn waarom Samsung de uitrol van 2.1 niet doorzet in Nederland. Voor zover ik weet zijn alleen Duitsland en Frankrijk officieel voorzien van 2.1. Enig nieuws/roddels zijn welkom! Groeten Marc
mexke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, ik heb hetzelfde probleem en heb vooralsnog geen oplossing gevonden. Ik vermoed dat dit wel eens de reden kan zijn waarom Samsung de uitrol van 2.1 niet doorzet in Nederland. Voor zover ik weet zijn alleen Duitsland en Frankrijk officieel voorzien van 2.1. Enig nieuws/roddels zijn welkom! Groeten Marc



Hi, ik heb zojuist mijn Samsung Spica voorzien van de nieuwste update naar 2.1 via Samsung-Firmware-Webs. Het gaat om firmware I570EXXJE1 uitgebracht in Mei 2010. Na het installeren van de firmware direct naar het APN menu gegaan. De gegevens ingevuld die op de VF website vermeld staan, Authentication op PAP gezet, op de groene button gedrukt en..DE 3G VERBINDING WERKT! Dus nu eindelijk ook nuttig om Android 2.1 op je Spica te zetten, want 3G werkt!Jullie succes ermee!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic