johnnyboy

Gedreven Meedenker
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy s4 mini

Beste Forum leden ik heb een s4 mini nu heb ik problemen met wifi als ik een app wil openen dan duurt het soms eeuwig voor hij daar verbinding mee maakt is daar iets aan te doen . En bij instellingen als je naar wifi gaat staat er slimme netwerkwissel moet die aangevinkt zijn of niet graag jullie meningen .
Mvgr Johnnyboy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Dan is het software probleem. Wat je kunt doen is het volgende of je laat het toestel het reparatie traject ingaan via een vodafone winkel of je gaat hiermee langs een samsung service punt en laat het via hun repareren. (Je kan ook eventueel met hun bellen hierover.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey johnnyboy

Ik raad je aan om de slimme netwerk wissel uit te zetten. Dit kan onnodig veel data kosten. Zie hier ook het topic over dataverbruik.
Heb je hier bij andere wifi netwerken ook last van of alleen bij jouw thuis?
Is het alleen thuis dan raad ik je aan om het wifi netwerk eens te vetgeten in de telefoon en opnieuw toe te voegen of eens de instellingen van je wifi netwerk te controleren.
Zijn het alle wifi netwerken raad ik je aan om je toestel terug te zetten naae fabrieksinstellingen.
johnnyboy
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heey Steven
Ik heb het overal bij alle wifi verbindingen dus niet alleen bij mij thuis fabrieksinstellingen terug zetten heb ik ook al gedaan .
Mvgr Johnnyboy
Anonymous
Niet van toepassing
Dan is het software probleem. Wat je kunt doen is het volgende of je laat het toestel het reparatie traject ingaan via een vodafone winkel of je gaat hiermee langs een samsung service punt en laat het via hun repareren. (Je kan ook eventueel met hun bellen hierover.
johnnyboy
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven
Dank je wel ik bel wel een Samsung service punt heb hem namelijk bij mediamarkt gekocht
Mvgr John
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic