Ik heb vorige week een Samsung Galaxy Y simlockvrij en dus prepaid gekocht.
De simkaart vanuit mijn vorige telefoon, een Samsung E-900 overgeplaatst en de contacten die op mijn simkaart staan zijn niet meegekomen. Ik weet zéker dat ik de afgelopen week inmiddels 2 mensen op de Simkaart heb opgeslagen en zelfs die zijn niet meegekomen.
Ik ben nog totaal niet thuis in het toestel, maar als ik zoek op de contacten krijg ik er maar 2 en dat zijn 2 anderen als voornoemde die ik afgelopen week op mijn oude toestel op de sim geplaatst heb. Jullie mogen best weten dat die 2 mensen van de afgelopen week van het werk waren en de 2 die er nu instaan zijn mijn ouders. Dit omdat we weg zijn geweest het weekend en mochten we elkaar kwijt raken kun je elkaar dan zo bellen. Daarnaast staat er een kopje 'groepen' waar de 2 laatstgenoemde (ouders) in staan. Voor de rest staat er 'geschiedenis' ofwel degene die ik gebeld heb en die mij gebeld hebben evenals sms'jes. En als laatste onder het kopje 'Activiteiten' staat een stukje tekst. Daar staat 'Druk op Menu en tik op Accounts om een account met contacten toe te voegen of te configureren. Daar kan ik ook geen contactpersonen ophalen dus.
Is er iemand bekend met dit probleem en kan die mij verder helpen?