Kraamvogel64

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Trend Plus

Sinds februari dit toestel.Batterij is hopeloos.De 1e dag gaat, van 100% naar 80%.
Voor de nacht zet ik hem uit als ik niet hoef te werken.Bij aanzetten de volgende ochtend gezakt
naar 23%. En binnen een uur is hij leeg.Stopt ermee bij 15%.
Toestel gekocht bij hybride try out pakket.(Samsung Galaxy Trend Plus)
7 Reacties 7
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Kraamvogel64,

Kijk even bij de instellingen bij de Batterij iinstellingen waaraan de batterij zoveel energie verbruikt. Misschien dat hier iets van een oorzaak uit te herleiden is.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@kraanvogel64,

Wat je ook kunt doen is een backup maken van je toestel via Samsung kies en vervolgens het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen.

Mocht dat niet werken kan het zijn dat er wat mis is met het toestel of de batterij. Hiervoor kun je het toestel ter reparatie opsturen.

Groetjes stevied86
Kraamvogel64
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er staan niet echt iets met veel verbruik bij.
Het meest vreemde vind ik dat hij uitstaat en zoveel verbruikt.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Kraamvogel64

Normaal gesproken kan een toestel geen batterij verbruiken als deze uit staat. Het is wel zo dat het aan/uitzetten van een telefoon ook energie kost. Het kan dus wel dat het batterijpercentage een beetje zakt door het opnieuw opstarten van de telefoon, maar dat zou zeker geen 20% batterij mogen verbruiken.
Kraamvogel64
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Maartje

Van 80% naar 23% is bij mij iets meer dan 20%;)
Volgens mij zit er gewoon een slechte batterij in.
Opsturen is geen optie, ik heb bereikbaarheidsdiensten, dus altijd maar de oplader mee................
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Kraamvogel64

Wat je ook kunt proberen is eens een andere batterij. Het kan zijn dat je een zwakke batterij hebt.

Groetjes Stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Kraamvogel64

Aah! Ik las juist het: "van 100% naar 80%" deel uit je tekst. 😉 Maar dan is het inderdaad een stuk meer. Het kan ook een softwarematig issue zijn, of inderdaad de batterij zoals stevied86 zegt. Als je telefoon kapot is zal deze toch gemaakt moeten worden.. Anders zul je met hetzelfde probleem rond blijven lopen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic