Uiteraard is het krijgen van software updates een logische aanname, iets dat je mag verwachten.
Los daarvan is er iets anders aan de hand...
Punt is namelijk dat in andere landen voorafgaande aan de uitspraak Apple vs Samsung de 4.X versie wel is aangeboden via het netwerk.
Als de reden is dat de 7.7 android 4.X niet zou aankunnen dan is dit de juiste reden om hem niet aan te bieden.
Maar als het a.g.v. een verloren rechtzaak niet meer aangeboden word dan word het een ander verhaal.
Feit blijft een dat bijvoorbeeld Oostenrijk de update wel gehad heeft voor de P6800....
http://www.tabletsmagazine.nl/2012/07/samsung-begint-uitrol-android-4-0-ics-update-voor-de-galaxy-ta...Conclusie is dus dat wij hem niet krijgen als direct gevolg van de rechtszaak tegen apple.
Dit maakt dat wij als klant benadeeld worden over de rug van rechtszittingen door toedoen van een bedrijf die
tablets in de schappen legt waarvan ze weten dat er rechtszittingen liepen die ze wel eens konden verliezen.
Waarom niet wachten met uitbrengen tot na de uitspraak? Moet ik me als klant daar ook al in gaan verdiepen bij elk ding wat ik koop?
Dat IK, als gevolg daarvan als klant bij VODAFONE het risico loop, dat ik een artikel koop dat later niet legetiem blijk te zijn was voor mij ondenkbaar.....
Waar is Vodafone met haar reactie want ook Vodafone krijgt hier door een slechte naam...
Het klantvertrouwen in Vodafone kan hier door ook schade oplopen?
Dus Vodafone, Samsung...wie gaat mij (ons) de updates verzorgen waar we even veel recht op hebben als klanten in andere landen?
Tis wel erg gemakkelijk om te zeggen dat Android 3.2 de versie voor Nederland is.
NEEEEE 3.2 is de laatste versie die er op stond voor men de rechtszitting verloor...