Dus gisteren mijn telefoon zou niet in rekening worden gebracht als gevolg van vocht detectie, ook al heb ik meer dan een uur "drogen " de haven. Nou ik heb de "reboot en sluit de lader " Hack dus ik kon gaan slapen, en toen ik wakker werd vandaag de telefoon zou niet in rekening gebracht. Op alle.
Ik was bang dat ik de telefoon beschadigd, maar toen ik het aangesloten in ergens anders het werkte prima. Dezelfde kabel werkte, dezelfde macht output, alles. Het enige dat niet zou werken was de adapter. Elke keer als ik probeer aan te sluiten in de telefoon met dezelfde adapter, krijg ik het vocht waarschuwing. Toen ik reboot het meteen verdwijnt en het opladen werkt prima met een andere adapter. Heeft de telefoon herinnerde zich de adapter een of andere manier en merkte het als disfunctioneel? Dit heeft geen zin voor mij.
Is dit gebeurd met iemand anders? Is het mogelijk om de telefoon te maken "Vergeet " de adapter? De adapter werkt prima met een ander elektronica product. Ik kom uit Hawaï en voordat je naar een winkel wilde ik dit vragen. Mensen hier suggereert mij om plaatsen als TCAWireless en enkele andere winkels te bezoeken. Moet ik gaan? Gelieve te helpen.