dmnl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S8 grote deceptie

Beste Vodafone,
Mijn S5 was nog goed maar ik dacht ik neem een S8 want dat kon met het verlengen van mijn abonnement. Ik kan u zeggen dat deze nu al kapot is omdat die van een tafel van 80 cm hoog op een houten vloer viel. Dom natuurlijk maar nu is het beeldscherm direct op 3 hoeken gebarsten en er loopt een barst frontaal over het scherm. Als je de telefoon ziet dan zou je eerder denken dat die vanuit het raam op de 1ste verdieping is gegooid op de stenen dan van een tafel op een zachte vloer. Volledig onbruikbaar geworden. Ik zou willen dat ik nooit dit model had gekozen want dat is niet alsof je met een gloeilamp in je binnenzak loopt. Zo breekbaar is die telefoon.

Daarbij vond ik het voordat de telefoon was gevallen al erg moeizaam gaan allemaal. Ik moest namelijk eerst een half uur prutsen met de sim want die beschrijving is nihil tot niks. Er staat alleen: maak de sim passend. En een piepklein tekeningetje met 2 mogelijkheden waarvan er geen op de sim in de doos lijkt. Na het willekeuring opbreken van mijn sim paste die dan wel maar ik had al bijna opgegeven.

Dan alleen nog even activeren toch? Zo gezegd, zo gedaan. Nu is het alleen als klap op de vuurpeil ook nog zo dat mijn nieuwe sim actief is, de oude niet meer werkt en ik twee onbruikbare telefoons voor mij heb en **bleep**ing nog steeds niet kan bellen!
Zoals ik al zei: een grote deceptie. Een en al. Ik zou zeggen;

NEEM GEEN S8 TENZIJ JE AL DOOD BENT EN OF IN COMA WANT DIE GAAT GEMIDDELD DRIE TOT ZES MAANDEN MEE TOT HET GLAS KAPOT IS. DAN HEB JE EEN DURE TELEFOON DIE ER UIT ZIET ALS EEN OUD BUSHOKJE OM QUA GLAS!
4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi dmnl,

Dat klinkt niet erg positief. Jammer dat je zo ontevreden bent met je S8.
Het is natuurlijk zo dat de glazen toestellen van tegenwoordig een stuk breekbaarder zijn dan de telefoons van een aantal jaren geleden. Maar daarbij komen natuurlijk ook genoeg positieve veranderingen.
Heb je je toestel inmiddels al wel laten maken?
dmnl
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee helaas. Dat kost 400 euro. Daarbij wordt het nog erger. De telefoon is niet bruikbaar met universiele adapters en ik kan het opzetstukje niet vinden. Telefoon kan nu niet opladen. Wat een kut telefoon.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
dmnl,

Waar heb je geïnformeerd wat betreft de kosten voor het repareren van je toestel? €400,- lijkt me aan de hoge kant als het alleen gaat om het vervangen van het glas.

patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
repareren van het display kan idd 400 euro kosten zijn niet erg goedkoop die displays repareer ze zelf namelijk ook af en toe en alleen het glas vervangen is bijna niet te doen

maar vervelent dat je de s8 zo ervaart ik zelf heb hem nu bijna een jaar en nog 0 problemen ermee gehad maar heb zelf ook gelijk een hoesje erom gedaan aangezien die bijna helemaal van glas is en je dus bij voorbaat al weet dat als je hem laat vallen de kan 95% is dat er iets breekt is tenslotte ook zo met een drinkglas toch ?


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic