rpmguy

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S7 met Start L abonnement

Hi,

Ik ben in de markt voor een S7 32gb met abonnement. Momenteel zie ik de 2 jaar durende Start L voor €16 p.mnd + €600 voor de telefoon als beste optie.
Is dit deel van een tijdelijke actie o.i.d. of is het de "normale" prijs?
Is het een 4G abonnement, en is het toestel simlock vrij?

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hi
Bij de smart en start abonnementen is dit ook mogelijk. Mag ik je vragen waar je dit hebt gezien zodat ik het kan laten aanpassen?

Bekijk in context

10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Het is zeker een 4G toestel en ik meen ook simlock vrij. (Correct me if i am wrong).
De prijs die je geselecteerd hebt is op dit moment het tarief voor een smart met Samsung S7
rpmguy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de eerste twee antwoorden, maar ik begrijp je niet helemaal bij de laatste. Ik heb het over de start L (je zei smart, maar mischien is het een typfoutje?), met 1gb internet. Klopt het wel dat wat ik eerder noemde de normale prijs is? Zo niet, wanneer loopt de actie af?
Anonymous
Niet van toepassing
Dit inderdaad een typfout...dit moest start zijn. Mijn excuses.
Dit is geen actie, zie voor meer informatie https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/pakket/?package_id=null
rpmguy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fijn om te horen! Bedankt voor het snelle antwoord, vooral op een zaterdag.
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank:-)
rpmguy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,

Er is bij mij een nieuwe vraag opgedoken over Blox beperkt internet. Als ik een Start L abonnement met 1gb internet afsluit, krijg ik recht op gratis internetten met verlaagde snelheid nadat mijn mb's op zijn? Ik heb op de pagina over Blox beperkt internet gekeken, en daar staat dat het geldt voor Red en Smart abonnementen (onder het kopje "Voor als je alles wilt weten"). Maar op de pdf met voorwaarden staat "Deze BloX is beschikbaar op alle Vodafone Start, Smart, Red (...) abonnementen". Ik neem aan dat de algmene voorwaarden kloppen en het fout op de Blox pagina staat?

Indien dit op een nieuwe topic hoort zal ik het daar plaatsen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hi
Bij de smart en start abonnementen is dit ook mogelijk. Mag ik je vragen waar je dit hebt gezien zodat ik het kan laten aanpassen?
rpmguy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Graag zelfs! https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/beperkt-internet.shtml
Onderaan onder het kopje "De Details" staat het. Nogmaals bedankt.
Anonymous
Niet van toepassing
top ik ga het doorgeven!!! geen dank 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic