hello ,
ben net nieuw op het forum dus ben nog aan het uitvogelen hoe het allemaal werkt, maarrrr komt goed.
om met de deur in huis te vallen wilde ik graag een vraag stekken over mijn Samsung galaxy S7 Edge.
een mooi toestel maar ik heb een behoorlijk probleem met de meldingen van het toestel. met mail, Whatsup.
als je een mail of watchup ontvangt krijg je normaal 1 geluids melding ondanks of je hem bekijkt of niet.
Nu is het bij mij zo dat ik een geluidsmelding krijg die blijft terug komen naar enkele min. Dit doet de telefoon net zo lang totdat je het bericht geopent hebt. je zult begrijpen dat dit niet echt optimaal is. Laatst krijg ik midden in de nacht een mail, waardoor ik uit mijn bed moest omdat die telefoon maar een melding blijft geven.
nu heb ik alles al gebropeerd in de app zelf en op de telefoon ( ook opnieuw opstarten ) maar hij blijft het doen. Heb nu het geluid van de meldingen uit staat maar dat is ook niet echt handig. maarja als ik hem heb aanstaan is het heel irritant Denk er nu aan om de telefoon terug te zetten naar fabrieks instelling om te zien wat hij dan doet.
maar voor ik dat doe wilde ik vragen of dit een bekent probleem is ( software fout ofzo) hoop dat jullie mij kunnen helpen. alvast bedankt
Gr Joregn.