JvanderStroom

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S5 scherm

Ik heb sinds een jaar nu een Samsung Galaxy S5. Heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, tot nu een antal weken terug. Sinds ik de nieuwe android versie heb geinstalleerd loopt hij vaak vast, en hij veranderd uit zichzelf mijn achtergrond. Ook is hij mega traag.. Nu sinds een paar dagen heb ik 2 vlakken in mn scherm waarvan de onderste iedere keer flikkert. Het wordt steeds erger, af en toe wordt hij zelfs groenachtig.. Vetekend dit dat ik hem moet opsturen voor reparatie? Of zou een reset hiertegen helpen?
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zou eerst een reset proberen voordat je hem gaat opsturen. Maak daarbij wel een back-up
pimthissen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn s5 is zo traag als een slak op ijs kan g*d nog niet eens fatsoenlijk een foto knippen nooit meer zon waardeloos toestel!!!
Anonymous
Niet van toepassing
Hi

Heb je alleen gecontroleerd waardoor hij zo traag wordt bij de accu/batterij en eventueel bij verbruik om te zien wat er allemaal open staat en zoveel verbruikt?
Je zou tevens eens een reset kunnen doen. Dan is het toestel helemaal leeg. Vergeet dan niet een back-up te maken.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@pimthissen we hebben niets meer van je gehoord. Heb je inmiddels een oplossing gevonden?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic