abyss

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S5 rammelt

Als ik mijn S5 heen en weer schud hoor ik een rammelend geluid rond de cameralans aan de achter kant van het toestel.Als ik de achterklep verwijder en schud hoor ik het nog steeds. Ook als ik de lens en flitser vast houd hoor ik gerammel.
Het lijkt ergens aan de binnekant te zijn. Misschien heeft het met een bewegingsensor te maken?.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @abyss ,

Simpel, breng je toestel naar de winkel voor en reparatie. Want je camera en flitser werken wel gewoon en de hartslagmeter? En als je je simkaart en batterij uithaalt verandert er niks, kan zeker wat in je toestel zitten door bijvoorbeeld en fabrieksfoutje.

Als je in je abonnement VTS hebt krijg je en tijdelijk leentoestel die ongeveer voldoet aan de Galaxy S5.
Ik raad je niet aan om het toestel te openen en het zelf te repareren!

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @abyss ,

Simpel, breng je toestel naar de winkel voor en reparatie. Want je camera en flitser werken wel gewoon en de hartslagmeter? En als je je simkaart en batterij uithaalt verandert er niks, kan zeker wat in je toestel zitten door bijvoorbeeld en fabrieksfoutje.

Als je in je abonnement VTS hebt krijg je en tijdelijk leentoestel die ongeveer voldoet aan de Galaxy S5.
Ik raad je niet aan om het toestel te openen en het zelf te repareren!
abyss
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja natuurlijk ga ik zelf mijn S5 niet open maken. en was natuurlijk ook van plan om naar een service center te rijden.
Vroeg me allen ook af of er meer mensen zijn met dit probleem.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @abyss ,

Tot nu toe lijk jij echter de enige te zijn met dit probleem als ik zo kijk op het Forum en bij het topic Samsung.
Kijk anders even of je misschien en Samsung Service Center + Vodafone winkel kunt vinden in de buurt van je, als je naar en service center gaat van Samsung zelf telt de VTS service helaas niet mee.

Hopelijk is je probleem zo snel mogelijk opgelost en heb je er geen last meer van. Mocht je nog vragen hebben je bent van harte welkom op het Vodafone Forum :).
abyss
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je op internet zoek niet hoor,Het lijkt iets te zijn met de camera. Als ik de camera gebruik en schud hoor ik niks. Zo gauw ik de camera functie uit zet rammelt er weer iets.

Ik lees op het net dat het de lens zou kunnen zijn.Of het balletje van de Pedometer.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @abyss ,

Als je via Google zoekt krijg je inderdaad andere resultaten dan via het Forum of overig ;).
Hopelijk kies je wel nog steeds voor de reparatie, dan ben je er na de reparatie hopelijk van af.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic