Spyrootjuh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung Galaxy S5 niet aangemeld bij netwerk

Hallo,

Ik heb vandaag mijn nieuwe abonement ontvangen, met daarbij behorende Samsung Galaxy S5 en de nieuwe sim kaart. Ik heb mijn sim kaart twee uur geleden geactiveerd en zet zojuist mijn gsm aan. Bellen gaat niet, hij zegt:

Niet aangemeld bij netwerk.

Als ik vervolgens verbinding wil maken met het netwerk (via instellingen), krijg ik bij elke operator:

Geen netwerk (geselecteerde netwerk (Vodafone) niet beschikbaar.

Wie kan me helpen mijn gsm werkend te maken?

Bij voorbaat dank.
11 Reacties 11
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Spyrootjuh

Je simkaart moet nog even geactiveerd worden:). Kijk hier hoe dit werkt!
teigertje_natas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit ook met een probleem ik heb vandaag mijn nieuwe abbonement en mijn nieuwe samsung galaxy S5 ontvangen maar ik kan ook niet bellen!!!! want ik krijg ook niet aangemeld bij netwerk

Wat kan ik nu het beste doen??
teigertje_natas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag mijn nieuwe abbonement en telefoon gekregen maar ik kan ook niet bellen..

Wat kan ik nu als beste doen.??


Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @teigertje_natas ,
Top dat je klant bij ons bent geworden en gelijk het forum hebt gevonden.
Wij hebben op onze site een apart gedeelte gereserveerd. Hierop vind je alle informatie die je als niewe klant nodig zou kunnen hebben:D
Ik vermoed dat je issue te maken heeft met het activeren van je simkaart.
Kijk er eens even naar en mocht het inderdaad het issue zijn, zou je dit dan als oplossing willen accepteren. Andere vragen? Vragen!
vivih8svdfn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn samsung galaxy S5 sinds april, en krijg nu (opeens) ook continue de boodschap "niet aangemeld bij netwerk". Ik heb tot gister gewoon kunnen bellen...
Aan mijn simkaart kan het niet liggen want ik ben al jaren klant bij Vodafone (hetzelfde nummer en mijn simkaart voor de S5 is hetzelfde als van mijn vorige telefoon)!!

Wat ook raar is, dat mijn s5 gewoon bovenin aangeeft dat in bereik heb...
En wanneer ik bij instelling- netwerk zoeken - doe blijft die oneindig lang "zoeken" maar vind niets/geen netwerk!

Weet iemand hier raad mee?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
@vivih8svdfn

Hoe lang gebruikte je de simkaart al in je oude telefoon? Want het zou zomaar kunnen dat hij niet meer goed is.

Het zou ook aan het netwerk kunnen liggen natuurlijk. Op welke postcode is dit? Of is het overal?
Gupiedo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,

Ik zit sinds vanmorgen met hetzelfde probleem, alleen heb ik vorige week mijn abonnement laten verlengen en hebben ze in de winkel de nieuwe simkaart al geactiveerd en heb ik er gewoon heel de week gebruik van gemaakt.

Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Gupiedo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Laat maar het werkt al weer
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Gupiedo,

Goed om te horen! Kun je aangeven wat je hebt gedaan om het op te lossen? Dan kunnen andere klanten met het zelfde probleem dit ook terugvinden in dit topic:).
RoozLilly

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb vandaag mijn nieuwe samsung galaxy S5 ontvangen, nadat ik mijn abbonement verlengt had. Hij doet het prima, alleen wilt hij zich niet met het netwerk verbinden. Ik heb alles al geprobeerd, aan en uit, simkaart erin en eruit maar het helpt niet. hij blijft zeggen dat hij geen verbinding kan maken met het netwerk. Hoe kan ik dit oplossen? ik zou toch graag gebruik willen maken van mijn telefoon.

Groetjes
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi RoozLilly wat leuk dat je een nieuw toestel hebt. Kreeg je daarbij toevallig ook een nieuwe simkaart? Misschien moet die dan nog geactiveerd worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic