Misterlucky96

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Samsung Galaxy S5 met Red abonnement

Hallo,

Ik wil een Red Abonnement nemen met 2 GB internet, en zie dat ik nu 10 euro korting krijg op dit abonnement.
Kan ik deze nu al aanvragen voor straks?
Of is dat niet verstandig?
Het gaat om de 2de keuze:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red-abonnementen.shtml

Groeten
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Misterlucky96,

Deze keuze is aan jou. Je kunt deze op dit moment al bestellen, de datums waarop de eerste leveringen naar verwachting worden gestart worden al vermeld. Dit kan verschillend zijn per model. De aanbieding kan elk moment wijzigen, je kunt daarom niet op een later moment aanspraak maken op een oude aanbieding zodra de aanbieding eenmaal is gewijzigd. Veel succes bij je keuze en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement en telefoon.
Misterlucky96
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Is de kans groot dat er geen aanbieding is in de mei? (De maand dat ik 18 wordt)
Of is er wel altijd een aanbieding?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Misterlucky96 ,

Prijzen en aanbiedingen kunnen steeds veranderen, ben wel bang dat je de promotie van Samsung op dat moment niet zal kunnen meemaken... (Of je moet heel snel zijn).

Het ligt er dus maar aan...
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ja, het verandert regelmatig, de ene week is het zus en de andere weer zo. Als de huidige aanbieding je goed lijkt zou ik bestellen, denk je nou ik durf het risico te nemen dat er een andere aanbieding is die me meer aanspreekt over 4 weken dan kan dat ook. Keus is aan jou!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic