Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Samsung Galaxy S5 - Officieel Topic

Hallo allemaal,

In dit topic vinden jullie de laatste officiële informatie rondom de Samsung Galaxy S5 lancering bij Vodafone.


Update 14-4: invullen datum deelname Galaxy Fit actie

Bij deelname aan de Gear Fit actie wordt op de Samsunwebsite om een aankoopdatum gevraagd:


  • Heb je voor 7 april besteld en bericht van ons ontvangen? Vul als datum 7-4-2014 in
  • Heb je op of na 7 april besteld? Vul je besteldatum in
Hoe je precies deelneemt aan deze actie vind je op de doos van je S5.
---------------------------------------


Update 11/4/2014 13:00

Alle toestellen uit de pre-orders zijn onderweg. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers.

De gouden versies worden volgende week verstuurd.

Kom je van een andere provider naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag.
Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn.
---------------------------------------

Update 24/3/2014 15:00:

We verwachten pre-orders die op dit moment worden geplaatst nog steeds direct uit te kunnen leveren. Bovenstaande leverdata kunnen dus nog steeds worden aangehouden.
---------------------------------------

Update 7/3/2014:

Je kunt een preorder plaatsen op deze link: https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/
De verwachtte leverdatum is, per toestel, op dit moment (voor klanten die op dit moment een bestelling plaatsen):


  • De witte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De zwarte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De gouden Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 18 april
NB: Deze informatie geldt op 7/3/2014 om 12:00. Wij proberen deze informatie zo up-to-date mogelijk te houden. Aan de informatie op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.
297 Reacties 297
Rsl2703

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Jochen, ik lees op de site van Vodafone dat je bij een Red abonnement met de Samsung S5 een gratis Gear Fit ontvangt. Ik heb net deze week een Red Super abonnement bij Vodafone afgesloten (wellicht nog in behandeling) voor 2 jaar via Studentmobiel.

Kom ik ook in aanmerking voor de gratis Gear Fit, het gaat volgens mij immers om het abonnement met Vodafone (overigens de meest uitgebreide).

Hoor graag van je.

Met hartelijke groet,

Robin
jeltooo

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@Rsl2703,

Met de meest uitgebreide bedoel je "Red Super categorie E"? Dan zit je sowieso goed en kom je in aanmerking voor een gear fit (Op=op)
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
De actie is een samenwerking tussen ons en Samsung. Zoals in de actievoorwaarden staat (correct gequoot door @PransFenders ) kun je aan de actie deelnemen als je bij ons één van de genoemde actie-abonnementen neemt. Deelname zelf (net als levering van de Gear Fit) verloopt via Samsung. De Fit zit dus ook niet bij je telefoon zodra hij geleverd wordt. Op de doos van je S5 vind je de info die je nodig hebt om deel te kunnen nemen.
Rsl2703

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de reacties. Ik wacht af tot de doos er is en zal doen wat er staat. Zou leuke meevaller zijn.
jasperpaap

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vraagje voor de moderators,
als Vodafone de mobieltjes al op voorraad heeft en ze wel gewoon op 11 april in de winkel liggen, kunnen ze de telefoons dan niet al op 10 april op de post doen zodat degene die m ruim een maand van tevoren besteld hebben, hem ook echt op 11 april krijgen en niet tot na het weekend moeten wachten voordat er weer bezorgd wordt (en daardoor misschien wel de gear fit misloopt, omdat op=op)??

Mvg
tohaak

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Jasper,

Ik heb van vodafone een mail gekregen dat ik die Gear Fit er gewoon bij krijg. Er staat niks over op=op in die mail. Ik neem dus aan dat ik dat ding er gewoon bij krijg. Heb jij geen mail gekregen?

mvg

Tobias


melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ben benieuwd hoe het in november is wanneer ik kan verlengen, betreft prijzen en levering
jasperpaap

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tobias,

Je hebt gelijk, ik dacht ergens gelezen te hebben zolang de voorraad strekt ofzo dus dat je er snel bij moest zijn dus vandaar. Heb ook een bericht van Vodafone gekregen inderdaad.
PransFenders

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jasper,

Wat stond er in die mail dan? Ik heb nog niks ontvangen over de S5 behalve dan mijn bestelling bevestiging.

Groet,
Frans
richy1991

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Vodafone,

Ik had echt verwacht dat ik mijn S5 morgen in de bus zou ontvangen. Nu heb ik via verschillende kanalen gehoord dat dit helaas niet het geval zou zijn. Dit betreur ik heel erg, en ik hoop dat er snel informatie vrij komt.

Ik kan begrijpen dat leverdata soms niet nagekomen kunnen worden, maar wees daar dan eerlijk en open over: zet een nieuwe statusupdate in de eerste post bijvoorbeeld. Ik denk dat niet alleen ik, maar ook andere S5 klanten hier in ieder geval mee getroost zouden worden.

Met vriendelijke groeten,
Richy den Toom
jeltooo

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Communicatie mag inderdaad wel wat beter!
jeltooo

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Voor geintresseerde, de link van de gear fit actie;)
https://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s5-gear-fit/


@Rsl2703
"Bij de Actie geldt dat deelname enkel mogelijk is bij deelnemende online en offline verkooppunten: Vodafone, Belcompany,
Phonehouse, Telecombinatie, Studentmobiel, Typhone, Media Markt, Saturn, GSMweb, Coolblue, Optie 1, Ritel, en
Welcom"

"De Actie begint op 07 april 2014 en duurt zolang de voorraad strekt, toch niet langer dan 30 juni 2014 (factuurdatum).
Registreren voor de Actie kan t/m 15 juli 2014."

H
Rsl2703

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@jeltooo
Ziet er inderdaad goed uit. Na heel wat jaartjes de grootste concurrent nog geen haartje spijt van de pre-order. En dat zonder dat ik ook maar iets ontvangen heb 🙂
Ben nu al aan het bedenken op welke manier ik hoop fit te worden. Kan natuurlijk beter wachten tot ik het health programma van samsung kan gebruiken...

Ik ga voor goud !!! (met minimaal 2 jaar Red van inspanning)
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Jochen

Al wat meer bekend omtrend de levering?


Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik ben het aan het navragen. Hopelijk kan ik snel meer helderheid geven mbt de levering.
Ik hou jullie op de hoogte.
PransFenders

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kreeg net een SMSje met de 3S code van Postnl:

Vandaag bezorg ik je bestelling van Vodafone met barcode **************. Kijk op mijnpakket.nl voor meer informatie. Je pakketbezorger.


YES! Hoop dat jullie ook een SMSje kregen 🙂
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat klinkt goed @PransFenders ! Laat je ons iets weten als je hem ontvangen hebt? Ik ben reuze-nieuwsgierig
PransFenders

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@AstridG

Ik ben niet thuis tijdens levering :@
En pakket vereist een handtekening. Dus zal waarschijnlijk morgen worden dat ik het pas kan ontvangen 🙂
Of de pakket bezorger moet het bij de buren afleveren 🙂

Agja, Zal wel goed komen! HAHA, Ik ben ook zeer nieuwsgierig
jeltooo

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@PransFenders,

Wanneer heb je de pre-order geplaatst?
PransFenders

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@jeltooo ,

7 Maart heb ik mijn abbonement afgesloten.

Groet, Frans
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic