Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Samsung Galaxy S5 - Officieel Topic

Hallo allemaal,

In dit topic vinden jullie de laatste officiële informatie rondom de Samsung Galaxy S5 lancering bij Vodafone.


Update 14-4: invullen datum deelname Galaxy Fit actie

Bij deelname aan de Gear Fit actie wordt op de Samsunwebsite om een aankoopdatum gevraagd:


  • Heb je voor 7 april besteld en bericht van ons ontvangen? Vul als datum 7-4-2014 in
  • Heb je op of na 7 april besteld? Vul je besteldatum in
Hoe je precies deelneemt aan deze actie vind je op de doos van je S5.
---------------------------------------


Update 11/4/2014 13:00

Alle toestellen uit de pre-orders zijn onderweg. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers.

De gouden versies worden volgende week verstuurd.

Kom je van een andere provider naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag.
Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn.
---------------------------------------

Update 24/3/2014 15:00:

We verwachten pre-orders die op dit moment worden geplaatst nog steeds direct uit te kunnen leveren. Bovenstaande leverdata kunnen dus nog steeds worden aangehouden.
---------------------------------------

Update 7/3/2014:

Je kunt een preorder plaatsen op deze link: https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/
De verwachtte leverdatum is, per toestel, op dit moment (voor klanten die op dit moment een bestelling plaatsen):


  • De witte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De zwarte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De gouden Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 18 april
NB: Deze informatie geldt op 7/3/2014 om 12:00. Wij proberen deze informatie zo up-to-date mogelijk te houden. Aan de informatie op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.
297 Reacties 297
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Misterlucky96 ,

Dan zijn ze daar in The Phone House koek koek... In Zuid Korea wordt de Galaxy S5 al verkocht :D!
En als er enige problemen zijn wordt dit vaak bekender vermeld dan via alleen nieuwssites dus over dat artikel is het maar de vraag en anders horen we dit gewoon.

Je kan Samsung het altijd even vragen.

@Jochen thank you :).
bertus1963

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal ook ik heb een order geplaats bij typhone voor de s5 maar wel in het blauw en ook die zal er zijn op 11 apri
jasperpaap

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als ik de zwarte S5 al ongeveer een maand geleden online bij jullie besteld heb, wat is dan de zekerheid dat ik hem ook echt op 11 april thuis geleverd krijg? En wat zijn de mogelijkheden als jullie dat niet kunnen garanderen? Als hij op 11 april niet komt moet je anders weer tot na het weekend wachten op bezorging...

Mvg,

Jasper
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jasperpaap ,

Het is niet de bedoeling dat alle toestellen op zijn. Helaas gebeurd dit soms wel.
Als deze toestellen op zijn zal dit z.s.m worden vermeld aan de klanten die deze besteld hadden met en enige uitlevering datum wanneer deze kan verschijnen in de winkel.
jasperpaap

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou ik bedoel niet uitverkocht, want ik heb hem volgens mij als een van de eerste besteld en toen werd mij verteld dat ik hem 11 april zou krijgen. Wat ik bedoelde is dat Vodafone hem te laat op de post doet ofzo.. Als er gezeur is met postNL of weet ik het, dat ik hem dan wel in de winkel kan halen of iets dergelijks. Geen zin om nog een weekend langer te moeten wachten! 😉
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jasperpaap ,

Tja als het PostNL is is het ook echt PostNL en niet Vodafone...
Of er de mogelijkheid is deze in de winkel te halen weet ik niet zo 1,2,3. Als je dit wilt zul je het met de klantenservice moeten bespreken.
www.vodafone.nl/support
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Klantenservice bellen heeft geen zin, in de winkel ophalen is namelijk niet mogelijk.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Wat @Arina zegt klopt,

Been there, done that. Allemaal niet mogelijk 😞
Ik wil uiteraard 11 april om 0:00 mijn telefoon hebben.
De enige mogelijkheid is om te pre-orderen bij een winkel die om 0:00 open gaat, en de telefoon contant te voldoen.
en vervolgens een sim only abbonoment te nemen.
jeltooo

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zie op de website dat de galaxy s5 met een gratis gear-fit wordt geleverd, geldt dit ook voor eerdere bestellingen?
tohaak

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja die krijg iedereen! Bonus!
tohaak

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste,

Als ik dus een maand geleden gepreordert heb wordt deze op 11 april echt uitgeleverd? Ik had laatst iemand van de klantenservice aan de lijn die zei dat het wel 5 tot 10 werkdagen kon duren voor het toestel verstuurd werd. Wat is nu de waarheid? Ik begrijp wel dat als hij 11 april uitgeleverd wordt dat hij misschien 1 of 2 dagen later komt maar 5 tot 10 werkdagen...

mvg

Tobias
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @tohaak ,

Het toestel is al lang bij vodafone aanwezig.Van af 11 april mag de uitlevering beginnen.
Sta je vooran de lijst, dan heb je hem 1 / 2 dagen erna. Sta je achteraan de lijst kan het even duren voordat er weer voorraad is uiteraard. Dan moet je denken aan 5 / 10 dagen.
PransFenders

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste @tohaak en @jeltooo ,
Ik was ook benieuwd naar de actie van de Gear Fit en heb eens goed met de klantenservice gebeld. Dit is waar ik achterkwam.

Vodafona geeft iedereen een Gear Fit die voor 7maart een S5 besteld heeft met combinatie van deze Abbonementen:


  • Vodafone Red - Catagorie A B C D E - ( A,B,C,D zijn de abbonementen waar je bij betaald)
  • Vodafone Red Super - Caragorie A B C D E - ( A,B,C,D zijn de abbonementen waar je bij betaald)

Als je na 7maart hebt besteld moet je een van de volgende abbonementen hebben om een Gear Fit te krijgen:


  • Vodafone Red - categorie E - (bij dit abbonement betaal je niet bij voor de telefoon en is het duurste Red abbonement wat je kan kiezen)
  • Vodafone Red Super - categorie E - (bij dit abbonement betaal je niet bij voor de telefoon en is het duurste Red Super abbonement wat je kan kiezen)
  • Vodafone Red Plus - categorie E - (bij dit abbonement betaal je niet bij voor de telefoon en is het duurste Red Plus abbonement wat je kan kiezen)

Ik bijvoorbeeld heb het Red Essentials abbonement gepakt in combinatie met de S5 met bijbetaling. Het Red Essentials word helemaal niet ondersteunt door de actie.

Het kan zijn dat ik foute informatie heb gekregen. Maar ik ga hier nu van uit. Ik kreeg ook het bericht dat ik binnenkort mijn abbonement nog kan wijzigen. Dan kun je het nog wijzigen naar een Red (Catagorie E) abbonement zonder bijbetaling.

Groet,
Frans
tohaak

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste,

Excuses, dan was ik iets te enthousiast!

Hoe krijgen we die Gear Fit geleverd? Is dat via Samsung zelf of is dat vanuit Vodafone?

Als ik mijn toestel voor 7 maart besteld heb zit ik wel bij een van de eersten wat betreft de levering denk ik of niet.

Mvg

tobias
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@tohaak ,

durf ik geen uitspraken over te doen.
Is een actie van vodafone icm samsung.
u moet er wel na ontvangst van de telefoon een handeling voor doen, dus u ontvangt hem niet direct
PransFenders

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste @tohaak ,

Dit staat bij de Actievoorwaarden:

----------------------------------------------------------------
Hoe werkt het?
Je ontvangt een zwarte Gear Fit t.w.v. € 199 cadeau bij het afsluiten of verlengen van een van de volgende 2-jarige abonnementen in combinatie met een Samsung Galaxy S5.

Kijk op de doos van je nieuwe Samsung Galaxy S5 om te lezen hoe je de Gear Fit via Samsung kunt aanvragen. Voor deze actie geldt zolang de voorraad strekt. Houd rekening met een levertijd na aanvraag.
----------------------------------------------------------------

Dus ik neem aan dat op de doos bij ontvangst staat hoe de Gear Fit besteld kan worden en als je die er dan gratis bij krijgt zal dit hoogstwaarschijnlijk ook erbij staan hoe dat verloopt.

Hoop je hiermee genoeg info hebt 🙂

Veel plezier met de S5 en toebehoren alvast! Ik zou je ook aanraden om even aan te melden op de actie van Samsung zelf om een gratis S View Cover. De actie staat hier Tijd voor een Galaxy S5.
Als je je aanmeld krijg je een code. Deze code vul je in op het invulformulier dat je kunt openen na 11 april (Link staat in de mail met je code) en dat moet je uitprinten en opsturen naar het adres dat erbij staat. Je moet ook een kopie van aankoopbewijs en IMEI-nummer meesturen. Dus vul het formulier pas in als je je mobiel hebt. 😉

Groet,
Frans
tohaak

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste,

Ik bel net met de klantenservice en ze geven aan dat de uitlevering verplaatst is naar de 18e. Klopt dit? Ik heb besteld via Friends and Family.

Mvg. Tobias
Rickert1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
In de vodafone chat wist een vodafone medewerker mij te vertellen dat de gear fit actie via Samsung gaat. Ik neem aan dat het dan dus niet aan het soort abonnement dat je hebt ligt?
Ik heb op 7 maart mijn galaxy s5 met een Red Essential besteld en mij is vertelt dat ik ook gewoon de gear fit zou moeten krijgen.
PransFenders

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Rickert1 ,

Ik hoop zeer zeker dat dit zo is. We zullen het zien zodra het op de doos van het pakketje staat.

@tohaak

Ik denk niet dat dit zomaar via de telefoon gezegt word. Dit zal eerder via Massaal SMS of via dit topic verteld worden.

De Gold word zoals aangegeven in het eerst bericht pas op de 18de geleverd. Misschien dat de persoon zich daarop vergist had?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@PransFenders ,
@Rickert1
ik kan deze aanbieding bij geen enkele andere provider vinden, ik neem aan dta het toch echt van uit vodafone gaat...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic