Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Samsung Galaxy S5 - Officieel Topic

Hallo allemaal,

In dit topic vinden jullie de laatste officiële informatie rondom de Samsung Galaxy S5 lancering bij Vodafone.


Update 14-4: invullen datum deelname Galaxy Fit actie

Bij deelname aan de Gear Fit actie wordt op de Samsunwebsite om een aankoopdatum gevraagd:


  • Heb je voor 7 april besteld en bericht van ons ontvangen? Vul als datum 7-4-2014 in
  • Heb je op of na 7 april besteld? Vul je besteldatum in
Hoe je precies deelneemt aan deze actie vind je op de doos van je S5.
---------------------------------------


Update 11/4/2014 13:00

Alle toestellen uit de pre-orders zijn onderweg. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers.

De gouden versies worden volgende week verstuurd.

Kom je van een andere provider naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag.
Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn.
---------------------------------------

Update 24/3/2014 15:00:

We verwachten pre-orders die op dit moment worden geplaatst nog steeds direct uit te kunnen leveren. Bovenstaande leverdata kunnen dus nog steeds worden aangehouden.
---------------------------------------

Update 7/3/2014:

Je kunt een preorder plaatsen op deze link: https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/
De verwachtte leverdatum is, per toestel, op dit moment (voor klanten die op dit moment een bestelling plaatsen):


  • De witte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De zwarte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De gouden Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 18 april
NB: Deze informatie geldt op 7/3/2014 om 12:00. Wij proberen deze informatie zo up-to-date mogelijk te houden. Aan de informatie op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.
297 Reacties 297
Greedyetto

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja heb al contact gehad met Samsung en die zeggen nu dat het wel is goedgekeurd. Het zal allemaal wel. Ik zie wel wat er komt dan
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Greedyetto ,

Las je berichtje net wat vervelend. Samsung meldt je nu dat deze toch is goedgekeurd? Dan zal dit vast ook zo zijn, mocht dit niet het geval zijn neem even contact op met Samsung om hierover even te overleggen wat er gaande is.

Het kan wel even duren totdat je de GearFit thuis hebt kan tot en week of 2 duren.
nol96

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo @Greedyetto het zou kunnen dat samsung een foutje heeft gemaakt met het versturen van de mail dat de mail bedoelt was voor iemand anders

Met vriendelijke groeten
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
IK ben gebeld geworden Door Vodafone om mijn abbo om te zetten zodat ik ook de gear fit kreeg... ik hoefde Niks te. Doen hiervoor zou hen gewoon opgestuurd krijgen in de eerste 2 weken van mei... nog niks gehoord en of ontvangen
nol96

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo @Lindseyjaylee wat je het beste even kunt doen is naar samsung bellen en even uit legen hoe het zit zodat ze je een klanten nummer kunnen geven ,, neem ook even contact op met vodafone om na te kijken als het abo omgezet is

Met vriendelijke groeten
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Mijn abbo is omgezet is direct gebeurt. Het irriteert mij dat ik er toch weer zelf achteraan moet. Terwijl mij gezegd is dit niet hoeft Vodafone regelde alles want zij kregen een eerste lading om die zelf op te sturen na hun klanten. .. wat heb ik dan met samsung te maken?
nol96

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hallo @Lindseyjaylee de actie van de gear fit loopt geheel via samsung en niet via vodafone
vandaar dat je even contact op moet nemen met samsung

Vriendelijke groeten
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Dan ben ik dus in een verkoop praat getrapt hun zeide dar het via hun ging.. Zij kregen van Samsung die dingen geleverd waarop Vodafone het na klanten ging sturen die hun abbo omgezet hebbe
nol96

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo @Lindseyjaylee even wat vragen aan jou heb je nu een 2 jarige vodafone contract

Zo ja kan je beste uit legen aan samsung wat er is voor gevallen hun kunnen je veder helpen

Mvg
DVDRW85

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Geachte,

Ik heb telefonisch de S5 besteld, super tevreden.
Via de Samsung Actie pagina de Gear Fit aangevraagd.
Daarna via Vodafone Verkoop benaderd voor upgrade van abbonnement met een Gear Fit.
Vodafone zou daarin alles voor mij regelen.
Tot op heden niets vernomen.

Wie kan mij de status vertellen?

Alvast bedankt voor een reactie.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @DVDRW85 ,

Dan raad ik je even aan om te bellen naar: 0800-0560 deze lijn is bedoeld voor de bestel lijn die je telefonisch hebt afgesloten, hopelijk kom je daar verder uit.

Momenteel is de telefonische klantenservice niet bereikbaar probeer het morgen eens opnieuw.
De chat optie is ook en optie om te kiezen, zij kunnen je daar waarschijnlijk ook verder helpen.
DVDRW85

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Net een Twittersessie gehad met de Webcare. Zij geven aan toch nog even te wachten, aangezien alles toch lijkt goed gegaan te zijn.

In ieder geval bedankt voor het nummer, kan ik altijd nog proberen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @DVDRW85 ,

Als dit inderdaad is verteld door de crew zal dit verder geregeld worden voor je, houdt wel even het nummer zoals je zelf zei even in je achterhoofd ;), voor het geval je nog steeds niets hoort.
nol96

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo heeft iemand de gear fit al ontvangen mij goed keuring is geweest op 11 april heeft iemand enig idee wanneer ik deze thuis kan ontvangen ?

Mvg
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @nol96 ,

Mocht het zo zijn dat je nog steeds niet na de goedkeuring de GearFit niet hebt ontvangen binnen 4 - 6 weken neem dan even contact op met Samsung zodat zij de orderstatus kunnen ophalen, http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html
nol96

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo bedankt ik heb contact gehad en ik kan hem elk moment thuis verwachten zei die meneer tegen me

Mvg
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @nol96 ,

Dat is goed om te horen dat je GearFit met veel hoop toch nog onderweg naar je is! Laat je het ons ook even weten wanneer deze is gearriveerd en wat je ervan vindt :).
nol96

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo zal ik doen tot nu toe nog niks ontvangen en geen mail gehad dat ik hem kan thuis verwachten vrijdag zit ik op de 8 weken
Carnoo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hebben jullie al berichten of er een blauwe S5 beschikbar is bij jullie? Ik wil namelijk het liefst een blauwe.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Carnoo ,

Daar is momenteel nog geen informatie over of deze ook verkocht zal worden, je kunt deze wel aanschaffen bij en Vodafone dealer. Maar misschien dat dit even voor je kan worden nagevraagd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic