Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Samsung Galaxy S5 - Officieel Topic

Hallo allemaal,

In dit topic vinden jullie de laatste officiële informatie rondom de Samsung Galaxy S5 lancering bij Vodafone.


Update 14-4: invullen datum deelname Galaxy Fit actie

Bij deelname aan de Gear Fit actie wordt op de Samsunwebsite om een aankoopdatum gevraagd:


  • Heb je voor 7 april besteld en bericht van ons ontvangen? Vul als datum 7-4-2014 in
  • Heb je op of na 7 april besteld? Vul je besteldatum in
Hoe je precies deelneemt aan deze actie vind je op de doos van je S5.
---------------------------------------


Update 11/4/2014 13:00

Alle toestellen uit de pre-orders zijn onderweg. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers.

De gouden versies worden volgende week verstuurd.

Kom je van een andere provider naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag.
Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn.
---------------------------------------

Update 24/3/2014 15:00:

We verwachten pre-orders die op dit moment worden geplaatst nog steeds direct uit te kunnen leveren. Bovenstaande leverdata kunnen dus nog steeds worden aangehouden.
---------------------------------------

Update 7/3/2014:

Je kunt een preorder plaatsen op deze link: https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/
De verwachtte leverdatum is, per toestel, op dit moment (voor klanten die op dit moment een bestelling plaatsen):


  • De witte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De zwarte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De gouden Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 18 april
NB: Deze informatie geldt op 7/3/2014 om 12:00. Wij proberen deze informatie zo up-to-date mogelijk te houden. Aan de informatie op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.
297 Reacties 297
sewa

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo mensen..

Ik heb en vervelende ervaring met vodafone op dit moment en vraag me af of er ook andere zijn die het probleem hebben.
Heb en s5 besteld keurig netjes op 11 april ontvangen, ben daarna door vodafone plat gesmst dat ik in aanmerking kom voor de gear fit promotie. Heb en vodafone red abonoment van 1 jaar.. toen ben ik me gaan afvragen of ik in aanmerking kwam voor de gear fit promotie. Heb vodafone klantenservice en samsung klantenservice gebeld allebij gaven aan dat het niet van belang was wat de abonoments duur is. Eerst werd me aanvraag goedgekeurd door vodafone en samsung en daarna weer afgekeurd. Vroeg me af wat de reden was, reden is dat vodafone samsung heeft door gegeven dat alleen mensen met 2 jaar abonoment in aanmerking komen. En mensen met 1 jaar mogen het niet krijgen. Sinds kort heeft vodafone opdracht gegeven aan samsung dat mensen met 1 jaar abonoment niet in aanmerking komen.. hebben anderen hier ook last van????
micha22

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes


Ik heb mijn abbonement verlengt 17 april met de s5 voor 1 jaar en heb gelijk de zelfde dag nog op de samsung site het formulier in gevuld voor de gratis gear fit 3 weken later 7 mei contact op genomen met samsung en gevraagt of de aanvraag goed gekeurd is ja alles was in orde ik zou hem voor eind mei ontvangen dus niet ik heb gister gebelt met samsung en het nog eens naar gevraagt ik moet hem zowiezo deze week ontvangen zo niet moet ik maandag terug bellen en gaan ze andere stappen onder nemen vanwege dat ik al in mijn 8 week zit waar zij in beloven om hem te versturen maar heb niks gehoord over het feit dat je hem niet krijgt als je maar 1 jarige contract hebt zo hoe ik dat ook heb dus het lijkt me sterk dat een ander hem dan niet krijgt of niet goed gekeurd wordt

sewa

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag vodafone gebeld voor uitleg. Gevraagd waarom het eerst niet in voorwaarde stond wat de abonomemts duur zou zijn en nu ineens wel jammer genoeg ben ik niet goed geholpen door vodafone de vrouw die ik aan de lijn had liet me niet eens uitspreken simpel oplossing was zet je 1 jaarig abonoment in 2 jaar en dan ontvang je het wel. Samsung zegt u staat in u recht u hoort het te krijgen en nu de maar vodafone moet toesteming geven zo dat samsung het kan opsturen nu maar afwachten op en email
YamYam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net mijn nieuwe Samsung S5 ontvangen.
Ik had voor kleur zwart gekozen. Het opgeleveerde toestel is zwart maar de oplader en het oortelefoon is helemaal wit. Ik vind dit niet goed bijelkaar passen.
Is er een foutje gemaakt of hoort dit zo?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @YamYam ,

Nope, dat lijkt vanaf nu bij vele Galaxy toestellen zo te zijn. Er is daar dus geen verandering in aan te brengen.
Hoezo Samsung ervoor gekozen heeft is bij mij ook en raadsel.
muurman

Gedreven Meedenker
  • 94Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ook hier maar een bericht.
zoals velen met mij wacht ik en wacht ik en wacht ik... nu al 6 week. Samsung meld dat ze zitten te wachten totdat vodafone akkoord geeft die moet het imei nummer namelijk checken.

Ik denk erover of ik het abbo contract ga ontbinden.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @muurman ,

Ja we hebben inderdaad berichten van je genomen maar ze zullen via het Forum geen effect hebben. Als je het echt echt echt niet over eens bent dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice.

www.vodafone.nl/support/contact
sewa

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo dat is snel en vlot van samsung heb de verwachte email binnen met goed nieuws kan de gear fit in 5 werk dagen verwachten..

dankje samsung voor het goede service van jullie

muurman

Gedreven Meedenker
  • 94Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoe lang na afsluiten abbo ?
sewa

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb mijn abbo verlengd in maart dus bijna 3 maanden daarna door dat vodafone me aanvraag niet wou goedkeuren door dat ik 1 jaar abbo had in plaats van 2 jaar.. voorwaarden zijn veranderd door vodafone sinds 1 maand. Klanten met 1 jaar abbo krijgen geen gear fit. Maar gelukkig heeft samsung me in mijn gelijk gesteld en me beter geholpen dan vodafone.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sewa ,

Toch nog goed om te horen dat alles goed is afgelopen.
Sanne09

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,

2 maanden terug bij verlenging een galaxu s5 gekozen. Iphone gewend en helaas kan ik er echt niet meer overweg. Nu heb ik iemand die wil ruilen, maar hoe weet ik of er een simlock op deze telefoon zit?

Alvast bedankt!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Sanne09 ,
Toestellen die je via ons hebt gekregen, hebben geen simlock.
Je kunt het altijd zelf uittesten door een simkaart van een andere provider erin te doen 😉
Gr Per
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Sanne09 / @Per ,

Mocht je en ander toestel willen kijk dan eens op https://inruildeals.vodafone.nl/ er zal zeker wat tussen staan voor de Galaxy S5!
Lindaa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom is het niet mogelijk een blauwe samsung s5 te bestellen?
VvdF

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor de S5 weer leverbaar is? Ik heb afgelopen week mijn abo verlengd met een S5 en nadat ik zelf achter vodafone aan zat voor informatie (hadden ze ook uit zichtzelf en vantevoren wel mogen melden...) blijkt dat die niet leverbaar is nu en ze (althans het meisje op de chat) geen idee hebben wanneer die weer geleverd gaat worden.

Kortgezegd, ik baal.

Mijn huidige telefoon is heel fijn hoor, maar de batterij gaat niet lang genoeg meer mee en ik heb geen zin om een batterij te laten vervangen (kan niet zelf helaas) voor veel geld terwijl ik al getekend en betaald heb voor een nieuw toestel.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi VvdF, een nieuwe batterij kopen zal zeker niet nodig zijn. Ik kan je via het forum geen info over je bestelling geven maar "geen idee" kan ik wel nuanceren. Het is het eerlijkste antwoord om te geven als we niet van Samsung al een bevestiging hebben dat op datum X een Y hoeveelheid toestellen binnen komt. We willen niet enerzijds onterecht de verwachting wekken dat je hem volgende week hebt (terwijl we niet weten of dat zo is) maar je ook niet nodeloos bezorgd maken dat je nog weken moet wachten. Vandaar: geen idee.

Dat gezegd hebbende: een nieuwe batterij kopen zal zeker niet nodig zijn, normaal gesproken ontvangen we snel nieuwe voorraad, zeker bij een toestel dat nog zo gewild en gangbaar is. Voor de details bel je het beste 0800-0560 even, maar ik denk niet dat je hier weken op zit te wachten hoor!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Lindaa ,

De blauwe versie is niet verkrijgbaar via, https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/abonnement/ de Galaxy S5 kwam ook in het begin niet met deze kleur en exclusieve kleur op dat moment was de Gold versie ervan. De blauwe versie van de Galaxy S5 is wel verkrijgbaar via en derde partij die ook dit toestel aanbied met en Vodafone abonnement.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic