Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Samsung Galaxy S5 - Officieel Topic

Hallo allemaal,

In dit topic vinden jullie de laatste officiële informatie rondom de Samsung Galaxy S5 lancering bij Vodafone.


Update 14-4: invullen datum deelname Galaxy Fit actie

Bij deelname aan de Gear Fit actie wordt op de Samsunwebsite om een aankoopdatum gevraagd:


  • Heb je voor 7 april besteld en bericht van ons ontvangen? Vul als datum 7-4-2014 in
  • Heb je op of na 7 april besteld? Vul je besteldatum in
Hoe je precies deelneemt aan deze actie vind je op de doos van je S5.
---------------------------------------


Update 11/4/2014 13:00

Alle toestellen uit de pre-orders zijn onderweg. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers.

De gouden versies worden volgende week verstuurd.

Kom je van een andere provider naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag.
Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn.
---------------------------------------

Update 24/3/2014 15:00:

We verwachten pre-orders die op dit moment worden geplaatst nog steeds direct uit te kunnen leveren. Bovenstaande leverdata kunnen dus nog steeds worden aangehouden.
---------------------------------------

Update 7/3/2014:

Je kunt een preorder plaatsen op deze link: https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/
De verwachtte leverdatum is, per toestel, op dit moment (voor klanten die op dit moment een bestelling plaatsen):


  • De witte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De zwarte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De gouden Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 18 april
NB: Deze informatie geldt op 7/3/2014 om 12:00. Wij proberen deze informatie zo up-to-date mogelijk te houden. Aan de informatie op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.
297 Reacties 297
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

@zee , goed om te horen dat je de GearFit hebt gekregen veel plezier ermee!

@nol96 , dit zal waarschijnlijk ook worden bijgewerkt via de Mail. Dit kan met elk postbedrijf worden gedaan zoals PostNL TNT enzovoorts.
bachir1988

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zaterdag zijn ze bij me geweest voor de levering voor de gear fit. Was niet thuis dus nu bezorgen ze het deze maandag! Je krijgt geen email maar je kan het verwachten binnen 4 werk dagen! Groeten
nol96

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@bachir1988 ik heb vorige week mandag 5-5 de bevestiging gehad ik heb veder niks meer gehord van samsung ik wacht het veder af ik hoop dat ik hem deze week krijg samsung beschreef in de mail spoedig mogelijk verstuurd zou worden

Mvg
Staphenie

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook bij mij waren ze zaterdag langsgekomen om de Gear Fit te leveren. Helaas was ik niet thuis. Vandaag is hij alsnog geleverd 🙂
insafharkassy

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik raad iedereen aan die geen mail hebben gekregen van een goedkeuring, even te bellen.. mij werd verteld dat er veel mailtjes niet zijn gestuurd maar de aanvraag toch goedgekeurd is.. dus mocht je na 3 weken nog geen mail gekr erg en hebben, bel ze dan even!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Staphenie ,

Goed om te horen dat je de GearFit toch nog ontvangen hebt gekregen :). Veel (sport) plezier ermee!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @insafharkassy ,

Wat en handige en goede tip van je! En bedankt voor het vermelden ervan dan kan de rest er rekening mee houden.
Hopelijk heb je wel gewoon je GearFit ontvangen :).
insafharkassy

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@SamsungExpert ,

Geen dank! Ik snap dat heel veel mensen onduidelijkheid hebben met de status van hun aanvraag, ik heb vandaag gebeld om het na te vragen. Ik krijg hem uiterlijk voor 18 juni, althans dat heeft ze me verteld. Of dat waar is , is een ander verhaal haha. Ik zelf heb lang gewacht voordat ik een mail krijg, dus wil niet dat andere mensen lang wachten en gewoon erachteraan moeten gaan!
nol96

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo ik heb ook contact op genomen met samsung en mij hebben ze verteld dat we geen mail krijgen terwijl dat wel in de mail stond ik heb als nog de goed keuring gehad per mail dat alles goed was als je de mail niet heb gekregen na 3 weken neem dan even contact op met samsung en kies dan 2 keer 1 en dan 2 in de keuze menu die geven je een klant nummer zodat ze je beter kunne helpen

Mvg
mickw87

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey.

Ik heb een vraag, ik heb sinds kort een galaxy s5 nu heb ik de vodafone update app erop staan dus ga ik er vanuit dat hij vodafone branded is. Hoe zit dat met de updates? Moeten die eerst goed gekeurd worden Door vodafone, of gaan we mee met de unbranded updates vanuit samsung zelf?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mickw87 ,

Maak je geen zorgen als jij en update zult krijgen voor je toestel en waarschijnlijk komt er binnenkort en kleine verbetering update zal gewoon dit beschikbaar zijn via Samsung Kies (PC) of FOTA (Via je toestel) Vodafone updates gaat meer over de apps die bijvoorbeeld op je toestel staan of wanneer en app bijgewerkt moet worden.

Als je het toestel op enige updates wilt controleren doe je het als volgt: Instellingen > Over het toestel > Software update en klik op bijwerken als er geen update beschikbaar is heb je al de nieuwste versie erop staan (bij jou geval 4.4.2).

@insafharkassy : Bij sommige mensen is er inderdaad even onduidelijkheid toch goed dat je dit wou melden op het Forum. Naja als je hem hebt ben je er hopelijk nog steeds happy over :).

@nol96 : Ook goed om te weten!
nol96

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo moet je voor de gear fit bij post NL tekenen??

Mvg
bachir1988

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb de gear fit ook sinds maandagmiddag! top spul! Vodafone en Samsung bedankt voor deze actie! En ja je moet een handtekening zetten en je id kaar laten zien als post nl langs komt
nol96

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo weet iemand hoelang het ongeveer duurt dat je de gear fit in huis hebt na de bevestiging van de aanvraag

Met vriendelijke groeten
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bachir1988 ,

Nice! En ook bedankt voor je tip zo kunnen mensen er rekening mee houden.
Greedyetto

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ik heb vandaag een mailtje gekregen van samsung dat mijn aanvraag voor de gearfit niet is goedgekeurd. kan iemand mij uitleggen hoe dit kan? vodafone zegt dat ik er 1 krijg en samsung niet. als reden stond er dat ik een jaar abonnement heb. wat heeft samsung daarmee te maken???

ik zal wel weer een daagje gaan rondbellen ofzo, misschien dat het dan eindelijk is duidelijk wordt.
micha22

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi @Greedyetto

Dat vindt ik vreemd dat je geen goedkeuring hebt gehad van samsung voor de gearfit omdat je een 1 jarige abonnement hebt ik heb zelf contact gehad vorige week met samsung omdat ik zelf geen mail kreeg en die van mij is goed gekeurd aan gezien im zelf ook maar mijn abonnement voor 1 jaar heb als ik jou was zou ik bellen naar samsung zelf en vragen hoe en wat
nol96

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo @Greedyetto je aan vraag van de gear fit kan om een paar redenen niet goed gekeurd zijn
1 vanaf categorie Red E zit de gear fit er bij in
2 neem anders even contact op met vodafone klantenservice
3 je kan ook even belen naar samsung SAMSUNG (0900-7267864)
dan krijg je keuze menu dan druk je in de keuze menu eerst 2 keer op 1 en dan 1 keer op 2
dan kom je bij promoties mobiel uit die kunnen je veder helpen

Met vriendelijke groeten
Greedyetto

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
vodafone heeft mij gezegd dat ik er recht op heb dus ga ik niet van een 1 jarig naar een 2 jarig abonnement. denk je dat ze me dan ineens wel tegemoet komen? ik denk het niet.

bij mij op het werk is het zo dat als ik een klant iets toezeg, dat ik het dan ook na moet komen anders kost het geld en klanten.
nol96

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo @Greedyetto je aan vraag van de gear fit kan om een paar redenen niet goed gekeurd zijn
1 vanaf categorie Red E zit de gear fit er bij in
2 neem anders even contact op met vodafone klantenservice
3 je kan ook even belen naar samsung SAMSUNG (0900-7267864)
dan krijg je keuze menu dan druk je in de keuze menu eerst 2 keer op 1 en dan 1 keer op 2
dan kom je bij promoties mobiel uit die kunnen je veder helpen

Met vriendelijke groeten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic