Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Samsung Galaxy S5 - Officieel Topic

Hallo allemaal,

In dit topic vinden jullie de laatste officiële informatie rondom de Samsung Galaxy S5 lancering bij Vodafone.


Update 14-4: invullen datum deelname Galaxy Fit actie

Bij deelname aan de Gear Fit actie wordt op de Samsunwebsite om een aankoopdatum gevraagd:


  • Heb je voor 7 april besteld en bericht van ons ontvangen? Vul als datum 7-4-2014 in
  • Heb je op of na 7 april besteld? Vul je besteldatum in
Hoe je precies deelneemt aan deze actie vind je op de doos van je S5.
---------------------------------------


Update 11/4/2014 13:00

Alle toestellen uit de pre-orders zijn onderweg. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers.

De gouden versies worden volgende week verstuurd.

Kom je van een andere provider naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag.
Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn.
---------------------------------------

Update 24/3/2014 15:00:

We verwachten pre-orders die op dit moment worden geplaatst nog steeds direct uit te kunnen leveren. Bovenstaande leverdata kunnen dus nog steeds worden aangehouden.
---------------------------------------

Update 7/3/2014:

Je kunt een preorder plaatsen op deze link: https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/
De verwachtte leverdatum is, per toestel, op dit moment (voor klanten die op dit moment een bestelling plaatsen):


  • De witte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De zwarte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De gouden Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 18 april
NB: Deze informatie geldt op 7/3/2014 om 12:00. Wij proberen deze informatie zo up-to-date mogelijk te houden. Aan de informatie op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.
297 Reacties 297
tunc61

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nou heb ik een mail gekregen dat ik me toestel morgen krijg maar geen sms van tnt hoe moet dat gaan ze morgen sms stuuren?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tunc61 ,

Misschien dat je deze vraag eens aan TNT kunt stellen? Dan kunnen zij de orderstatus bekijken.
Alleen weet ik niet zeker of TNT & PostNL nog steeds bij elkaar horen of niet, als je wilt kun je naar@PostNL via Twitter deze vraag stellen, en of ze inderdaad iets doen samen met hun.

Anders kun je kijken of je morgen in de ochtend en SMS ontvangt zo niet contact opnemen.
Kadi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net de afdeling verkoop gesproken. De persoon met wie ik heb gesproken, gaf aan er niets van te weten dat men gebeld zal worden om toch de gear fit te kunnen bestellen.

Dit is echt verwarrend.
Rsl2703

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt het dat de pre-orders van de s5 met vodafone abonnement pas worden uitgeleverd na de periode van exclusiviteit van Vodafone zelf?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Rsl2703

De s5 toestellen zijn al uitgeleverd?
Rsl2703

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@seniorexpert
Heb op 8 april een pre order geplaatst bij studentmobiel voor "gouden" s5 met Super red abonnement.
Studentmobiel zegt nog niets ontvangen te hebben omdat Vodafone een deal heeft met Samsung qua exclusiviteit.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Rsl2703

Ze gaan ook niks ontvangen... Want samsung heeft een deal met vodafone gesloten, dat zij veel reclame zouden maken voor de s5, en in ruil daarvoor mag alleen vodafone de gouden versie leveren.

Dus dit is wachten op iets, wat zover ik weet, nooit zal komen
Rsl2703

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@senior expert

Is mij niet bekend. Zou ook een erg onhandige actie zijn als als Vodafone tussenpersonen die abonnementen voor hen verkopen op deze manier buitenspel zetten. De levering en communicatie daarover verdient sowieso geen schoonheidsprijs.

Ga er zonder officieel bericht nog steeds vanuit dat het toestel straks geleverd wordt en hoop dan na de aanloopproblemen te kunnen genieten van de nieuwe samsung. Zal wel wennen zijn na jaren bij de concurrent. Even door de zure Apple heenrijden denk ik.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Rsl2703

Studenten mobiel doet zover ik weet het volgende.
Ze kopen de losse toestellen en leveren ze met een sim only van bijvoorbeeld vodafone.

Zover ik weet zijn er alleen gouden branded phone's bij vodafone.

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Wij hebben als Vodafone zijnde geen inzicht in de voorraad van StudentMobiel. Hier kunnen wij als Moderators dus niets over zeggen. Informatie zul je moeten inwinnen bij StudentMobiel zelf:).
zee

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik vroeg me af of iemand al via Samsung reactie heeft gekregen betreffende uitlevering Fit Gear?

Ik ben 1 van de pre-orderers van voor 7 april... zou binnen 3 weken antwoord krijgen maar nog niets :-((

Heb 11 April via de Samsung Promotie Site geregistreerd...

Mvg,
Zee

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @zee ,

Je zou even doormiddel van contact op te nemen met Samsung kijken of er enige veranderingen zijn geweest en of je orde goed is ontvangen bij ze en of ze er nog mee bezig zijn of niet.

Zij kunnen de voorraad ervan zien dit kan Vodafone namelijk niet inzien.
http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html
zee

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Ik had vandaag laatste dag van de 3 weken termijn voor bevestiging) contact opgenomen met de Samsung klantenservice.

De medewerker wist mij telefonisch te melden dat mijn aanvraag goedgekeurd was voor de Gear Fit Actie, voor een schriftelijke bevestiging moest ik een mailtje sturen naar samsung@consumercare.info en referen aan mijn gesprek met de klantenservice.

Dus MAW de Gear Fit is onderweg 🙂

Mvg,
Zee
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @zee ,

Dat klinkt mij in ieder geval prachtig in de oren! Zo heb je hopelijk de GearFit toch nog binnenkort in huis.
Heb je hem nog steeds niet? Gewoon contact opnemen ;).

Good luck & succes.
bachir1988

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hier het zelfde! Vandaag een mailtje van samsung dat me gear fit deze week in huis is! top!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bachir1988 ,

Dat is inderdaad goed nieuws om te vieren :)! Veel sport plezier met de GearFit.
Als je er nog vragen over hebt kun je altijd terecht op het Forum.
nol96

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo ik heb ook de gear fit aan gevraagt en ook een bevestiging gehad dat het is goed gekeurd en dan het spoedig word verstuurd maandag 5-5 de bevestiging gehad heeft iemand enig idee hoe lang dat ongeveer duurt dat ik de gear in huis heb of heeft iemand dit ook gehad

mvg Arnold
zee

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hem vandaag gekregen!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @nol96 ,

Je zult je GearFit ongeveer binnen 2 weken ontvangen zo niet neem dan even contact op met Samsung.
nol96

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
bedankt voor laten weten heb nog een vraag krijg je ook een mail van samsung als het word verzonden of is dat de enige mail en met welk post bedrijf brengen ze het

Mvg Arnold
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic