Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Samsung Galaxy S5 - Officieel Topic

Hallo allemaal,

In dit topic vinden jullie de laatste officiële informatie rondom de Samsung Galaxy S5 lancering bij Vodafone.


Update 14-4: invullen datum deelname Galaxy Fit actie

Bij deelname aan de Gear Fit actie wordt op de Samsunwebsite om een aankoopdatum gevraagd:


  • Heb je voor 7 april besteld en bericht van ons ontvangen? Vul als datum 7-4-2014 in
  • Heb je op of na 7 april besteld? Vul je besteldatum in
Hoe je precies deelneemt aan deze actie vind je op de doos van je S5.
---------------------------------------


Update 11/4/2014 13:00

Alle toestellen uit de pre-orders zijn onderweg. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers.

De gouden versies worden volgende week verstuurd.

Kom je van een andere provider naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag.
Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn.
---------------------------------------

Update 24/3/2014 15:00:

We verwachten pre-orders die op dit moment worden geplaatst nog steeds direct uit te kunnen leveren. Bovenstaande leverdata kunnen dus nog steeds worden aangehouden.
---------------------------------------

Update 7/3/2014:

Je kunt een preorder plaatsen op deze link: https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/
De verwachtte leverdatum is, per toestel, op dit moment (voor klanten die op dit moment een bestelling plaatsen):


  • De witte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De zwarte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De gouden Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 18 april
NB: Deze informatie geldt op 7/3/2014 om 12:00. Wij proberen deze informatie zo up-to-date mogelijk te houden. Aan de informatie op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.
297 Reacties 297
loes1977

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,

hoe plaats ik de sd card in de galaxy s5?

melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
@loes1977

Ik ga ervanuit dat deze aansluiting zichtbaar word als je de batterij er uit haal, weet het echter niet zeker heb geen S5
loes1977

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gevonden!

Boven op de sim kaart!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Jup dat is waar @loes1977 !
*Wou je net nog en foto ervan versturen om het duidelijker te maken maar je hebt het al :).
loes1977

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Misschien nog een hele stomme vraag,

Maar heb mijn nieuwe sim kaart geplaatst uiteraard. Ik kan alleen geen netwerk selecteren?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @loes1977 ,

Geen vraag is stom! Is je simkaart al geactiveerd? Dit kun je doen via www.vodafone.nl/support :).
Zonder dat kom je niet echt verder.

En dan kun je kijken bij je mobiele instellingen en zoeken naar 4G (LTE) enzo...
Of 3G als 4G nog niet bij je beschikbaar is (Vaak wordt je netwerk automatisch geselecteerd).
loes1977

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel 🙂

Kan mijn oude sim blijven gebruiken, dus al opgelost. Heb nu idd 4G.

Ben errug gelukkig moet ik zeggen met de S5 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @loes1977 ,

Fijn om te horen van je :). Hopelijk heb je ook plezier met het 4G netwerk, en heb je nog enige vragen dan kun je ons altijd nog via het Forum bijvoorbeeld bereiken.

En nog veel plezier met je nieuwe Samsung Galaxy S5.
NiFa

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Is het nog iemand gelukt om de Gear Fit te bestellen als je je abonnement voor 7 april heb afgesloten? Ik heb namelijk een een bericht van Vodafone gehad dat je de Gear Fit niet kan bestellen via de Samsung site als je abonnement voor 7 april afgesloten is maar dat Vodafone je gaat bellen om het te regelen omtrend de Gear Fit. Maar die mailtje was alweer van afgelopen maandag en heb nog steeds niks gehoord van ze.

Hier is het berichtje:

Uitslag onderzoek.
Na overleg is bekend geworden dat de klanten met een pre order wel gebruik kunnen maken van deze actie. Omdat je een sms gekregen hebt kun jij hier ook gebruik van maken. Je zal gebeld worden door een speciale afdeling die de Gear voor jou en de andere pre order klanten bestellen. Wanneer dit precies zal zijn is mij niet bekend en kunnen ze mij helaas ook niet aangeven. Ik raad je aan om dit telefoontje af te wachten.
Kadi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ik ben benieuwd of dit wel klopt. In de afgelopen dagen is er veel gezegd door de klantenservice. Ieder die ik gesproken heb, heeft wat anders beweerd. Ook ik heb een sms gekregen, helaas ook vroeg besteld waardoor ik nu van Samsung niets ga krijgen.
judith2805

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de galaxy S5 besteld middels pre-order voor 11 april, telefonisch contract verlengd met Vodafone zakelijk.
Echter niemand heeft me gewezen op de actie voor een gratis s-view cover. Hoezo service?
En nu ben ik te laat...:(
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @judith2805 ,

Hé verdorie! Waarom dit niet aan je vermeld is weet ik helaas ook niet kan niet met iemand zijn gedachten meekijken. Je bedoeld waarschijnlijk deze promotie: https://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s5-view-cover/
Ik kan het niet veranderen :(. Als je opnieuw en Samsung product aanschaft kijk dan eens af en toe op de site van Samsung Nederland en check soms ook hun Twitter of Facebook account zoals die van Samsung Mobile NL.

Ik zou niet weten of er iets hieraan te veranderen is want de actie is van Samsung zelf.
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik ben gebeld geworden Door Vodafone voor de gear fit.. abbo omgezet en krijg hem thuis gestuurd
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Lindseyjaylee ,

Wat leuk om te horen :). Hopelijk heb je deze zo snel mogelijk in huis liggen, in ieder geval succes ermee en heb je nog enige vragen of opmerkingen laat het ons gerust weten.

*En veel sport plezier met de GearFit!* Zet hem op.
Kadi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht nog steeds..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Kadi ,

Vervelend zeg om dit van je te horen. Heeft het geen nut gehad om via de klantenservice of online contact op te nemen hierover? Het is namelijk al de 24e van de maand wat ik zelf ook erg lang voor je vindt.
Vraag hier zeker over na.

www.vodafone.nl/support
tunc61

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb me s5 gister besteld abo verlening hoe lang duurt het dat ik het binnen krijg ? goud kleur een waar kan ik zien hoe lang het gaat duuren ?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tunc61 ,

Je kunt de order navragen op https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon.shtml en als je wilt kun je dit ook via de live chat doen. Helaas weet ik niet wanneer je toestel zal komen, dit wordt wel waarschijnlijk net wat later door koningsdag.
tunc61

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
okey als het maar niet als de iphone 5s 3weken duurt paar dagen kan ik mee leven 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tunc61 ,

Hopelijk is dit niet het geval voor je.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic